Emigruoti jau ruošėsi
Nors A.Švecovas sąmoningai Vilniaus neieškojo, verslininkas džiaugiasi, kad pirmasis duris atvėrė būtent jis. Pašnekovas į šalies sostinę atvyko jau prieš kelis mėnesius, o šeima – žmona ir du vaikai prisijungė prieš mėnesį. A.Švecovas tikino, kad dabar savo gyvenimą planuoja būtent čia, nes miestas jam labai patinka. Sūnus jau pradėjo lankyti anglų-lietuvių mokyklą, o jis pats, kai bus proga, pradės mokytis lietuvių kalbos pagrindų.
Ten nėra galimybių kurti globalių startuolių, nes siena tarp Rusijos ir, sakykime, Europos vis auga.
Ar palikti gimtąją Rusiją paskatino tik verslas? A.Švecovas tikina, kad planų būta jau seniau – apie tai vyras mąstė jau kelerius metus. „Kelis mėnesius po Majamio dar buvau Rusijoje, kitaip tariant, ruošiausi naujam šuoliui. Mintys apie išvykimą iš šalies gyventi kitur sukosi jau kelerius metus. Turėjau tikslą atverti duris ne tik verslui, bet ir sau“, – kalbėjo verslininkas.
Emigracijos motyvai, pasak A.Švecovo, pakankamai akivaizdūs. „Nemačiau galimybių vystytis, tobulėti esant dabartinei politinei situacijai šalyje. Ten nėra galimybių kurti globalių startuolių, nes siena tarp Rusijos ir, sakykime, Europos vis auga. Galvojau, kad reikia suspėti įšokti į šią pusę“, – atviravo vyras. Vis dėlto, jis tikino, kad pati Rusija, aišku, jam nėra svetima. A.Švecovas teigė turintis ir čia draugų, atvykusių iš gimtosios šalies. „Mes visi suprantame, kokia yra padėtis. Tiesiog manome, kad galbūt mūsų misija parodyti, kad rusai gali būti ir kitokie“, – atviravo vyras.
Galiausiai, „Dropbyke“ įkūrėjas grįžo prie to, kad Vilniuje gyventi jam patinka – čia puiki verslo aplinka, komfortiškas miestas. „Džiaugiuosi, kad dviračių revoliuciją galiu pradėti būtent čia“, – tikino verslininkas.
A.Švecovo ateities vizija išties įkvepianti. Jis su bendraminčiais kuria planą, kuris leistų atvykti į bet kokį pasaulio miestą, paleisti jame tam tikrą kiekį dviračių ir per mėnesį turėti jau visiškai veikiančią sistemą. Be to, verslininkas neatmeta galimybės panašiu principu sukurti ir motorolerių, riedžių ar kitų transporto priemonių nuomos sistemas.
Vis dėlto, nauji miestai ir naujo planai, veikiausiai kito sezono – pavasario uždavinys. A.Švecovas sutinka, kad artėjant rudeniui, žiemai bus sunkiau. Vis dėlto, pats save agresyvu optimistu vadinantis A.Švecovas neatmeta galimybės išjudinti lietuvius rinktis dviračius ir žiemą, juk kokioje Kopenhagoje tai – labai įprasta.