Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pasaulinė E-prekybos įmonė investuoja į kompetencijų centro Lietuvoje plėtrą

Susijungus tarptautiniu mastu pripažintai skaitmeninės reklamos agentūrai YNOT Media ir E-prekybos įmonei „Ekomlita“, Lietuvos pozicijas pasaulinės E-komercijos žemėlapyje stiprins naujas prekės ženklas „Orbio World“. Daugiau nei 190-yje šalių milijonus klientų pasiekiančio lietuviško verslo plėtros planuose – Azija su jau veikiančiu klientų aptarnavimo centru Filipinuose, tačiau, kaip 15min patvirtino įmonės bendrasavininkai Andrius Valatka ir Marius Buzaitis, „Orbio World“ kompetencijų centras išliks Lietuvoje.
Orbio akademija
„Orbio World“ akademija / „Orbio World“ nuotr.

Pasak įmonės generalinio direktoriaus Tomo Mačernio, šiuo metu „Orbio World“ biuruose Vilniuje ir Kaune darbuojasi apie 60 specialistų. Iki metų pabaigos kompetencijos centrą tikimasi išplėsti iki 100 žmonių.

Ieško nišinių darbuotojų

„Mūsų rinkoje tai pakankamai nišiniai darbuotojai. Lietuvoje nėra daug specialistų, turinčių patirties pasaulinės e-prekybos srityje. „Orbio World“ kompetencijų centrui reikalingi internetinės rinkodaros, e-prekybos produktų vystymo profesionalai, turintys patirties pasaulinėje E-prekyboje”, – sako T.Mačernis. – Šioje aplinkoje ne tik suteikiame galimybę gilinti jau turimas žinias, tačiau taip pat skatiname vystyti gretutines ar net imtis visiškai naujų sričių ir projektų, su didele sprendimų priėmimo laisve. Būtent atsakomybė už priimamus sprendimus įgalina darbuotojus taikyti įvairias pasaulines praktikas, ieškoti netradicinių sprendimo būdų, nuolat tobulinti esamus procesus bei periodiškai atnaujinti sukauptas žinias. Visa tai reikalinga tam, kad nenustotume progresuoti ir išliktume konkurencingi savo srityje. Tokiu būdu yra užtikrinamas ilgalaikis tiek pačių darbuotojų, tiek ir visos kompanijos augimas”.

„Orbio World“ nuotr./Tomas Mačernis
„Orbio World“ nuotr./Tomas Mačernis

Kaip pabrėžė įmonės vadovas, visos internetinės parduotuvės ir sistemos, įgalinančios vykdyti elektroninę prekybą, yra jų pačių sukurtos, todėl IT, programuotojų padalinys, čia dirbantys bei ateisiantys žmonės labai svarbūs.

M.Buzaitis: tai – logiškas žingsnis

Vienas iš „Ekomlita“ įkūrėjų M.Buzaitis įmonių susijungimą vertina kaip logišką žingsnį, kuris ne tik sustiprins Lietuvos pozicijas pasaulinės E-komercijos žemėlapyje, bet ir atvers platesnių darbo bei saviraiškos galimybių įvairių sričių profesionalams Lietuvoje.

„Orbio World“ nuotr./Marius Buzaitis
„Orbio World“ nuotr./Marius Buzaitis

M.Buzaičio verslo partnerio A.Valatkos teigimu, abu verslus siejo bendra patirtis ir tikslai: „YNOT Media“ įkurta prieš pusšeštų metų, o „Ekomlitą“ su Mariumi įkūrėme prieš trejus metus. Nuo to laiko abi įmonės dirbo su tais pačiais produktais, tad jų susijungimas, galima sakyti, formalizavo bendradarbiavimą, kuris tęsis „Orbio World“ vardu. Bus paprasčiau tiek esamiems, tiek būsimiems darbuotojams, o taip pat – mūsų klientams“, – mano Andrius.

„Orbio World“ nuotr./Andrius Valatka
„Orbio World“ nuotr./Andrius Valatka

Pandemija išgrynino veiklos kryptis

„Orbio World“ – ambicinga, dinamiška kompanija, kurioje nėra griežtos hierarchijos, tad sprendimai gali būti priimti greitai. „Pvz., prieš pandemiją dirbome su kelionių, mobilumo produktais, kurie per karantiną klientams staiga tapo mažiau aktualūs. Pardavimai krito, tačiau 2020 metais pavyko sėkmingai įeiti į sveikatingumo, grožio produktų kategorijas, kurios šiuo metu E-prekyboje dominuoja“, – pavyzdį pateikė A.Valatka.

Vien per praėjusius metus įmonės pasiekė daugiau nei 2 mln. klientų visame pasaulyje, į kylančius klientų klausimus imta atsakinėti iš Filipinų, o plėtojant logistikos sistemą atidaryti sandėliai Kinijoje, Kanadoje, Amerikoje, šiais metais planuojama atidaryti dar pora. „Azijos regione iki šiol buvome mažiau aktyvūs, – sakė T.Mačernis, – tačiau planuojame plėstis ir ten“.

Kaip apibendrino Marius, šiuo metu „Orbio World“ savo produktus vysto grožio, elektronikos, namų apyvokos prekių grupėse. Į pasaulinį „Orbio World“ kompetencijų centrą Lietuvoje laukiama įsiliejant marketingo, dizaino, IT, komunikacijų, kitų sričių specialistų.

Kaip pastebi pašnekovai, jų vystomuose versluose darbuotojų rotacija maža, daugelis specialistų dirba nuo įmonių įkūrimo, po 3-5 metus.

Donato Stankevičiaus nuotr./„Orbio World“ komandos gyvenimas
Donato Stankevičiaus nuotr./„Orbio World“ komandos gyvenimas

Prilygina žaidimui aukščiausioje lygoje

T.Mačerniui, „Orbio world“ – unikali darbo vieta dėl dviejų priežasčių: visų pirma, kad užmojai – platūs, veikiama globaliu mastu.

„Lietuvoje yra vos kelios įmonės, kurios „žaistų“ aukščiausioje pasaulinės e-prekybos lygoje. Šiuo atveju mūsų kuriamus produktus kasmet renkasi milijonai klientų iš viso pasaulio”.

Antra priežastis, kad realizuodamas save aukščiausiu lygiu žmogus gali sparčiai augti kaip profesionalas. Net jeigu dar stokojama patirties, pas mus – geriausia vieta jos įgyti, mokytis ir auginti kompetencijas iki aukščiausio lygio“, – neabejoja įmonės vadovas.

Po įmonių susijungimo „Orbio World“ vardu bus tęsiami ir įmonių socialinės atsakomybės projektai, kuriems verslo bendrasavininkai ir bičiuliai Andrius su Mariumi skiria ne tik dėmesio, bet ir lėšų.

Donato Stankevičiaus nuotr./„Orbio World“ komandos gyvenimas
Donato Stankevičiaus nuotr./„Orbio World“ komandos gyvenimas

Kas sieja Ruklos vaikus, KTU klasę ir akademiją suaugusiems

Remti sunkumų patiriančių Kauno šeimų vaikus „YNOT Media“ pradėjo daugiau nei prieš 5 metus. Vėliau Lietuvos prezidentės Dalios Grybauskaitės iniciatyvos „Už saugią Lietuvą“ atstovai pakvietė prisidėti prie vaikų dienos centro Kauno rajone, Rukloje steigimo. Dienos centrą, kuriame darbuotojai lankosi periodiškai, įmonė remia jau ketverius metus.

Visaverčio laisvalaikio bei poilsio galimybės neabejotinai prisideda prie aukštesnių jų mokymosi rezultatų, o taip pat – padeda ugdyti socialinius įgūdžius, kurie yra gyvybiškai svarbūs, todėl dienos centrą „Orbio World“ finansiškai palaikys ir toliau.

Pasak A.Valatkos, svarbūs ir išskirtinių gabumų turintys vaikai, todėl jie yra pasirinkę remti vieną iš KTU gimnazijos klasių. Šiemet jos moksleiviai jau baigs gimnaziją, tačiau „Orbio World“ parama gabiems vaikams bus tęsiama.

Donato Stankevičiaus nuotr./„Orbio World“ komandos gyvenimas
Donato Stankevičiaus nuotr./„Orbio World“ komandos gyvenimas

Neatlygintinai konsultuoja ir dalijasi patirtimi

„Orbio World“ vardu bus tęsiamas ir pernai Kaune didelio susidomėjimo sulaukęs „YNOT Media“ inicijuotas edukacinis „Orbio Academy“ projektas, į kurį įsitraukė svarstantys keisti karjeros kryptį, norintieji atnaujinti žinias ir susipažinti su skaitmeninės rinkodaros principais.

Akademijoje dalyviai įgyja skaitmeninės rinkodaros pagrindus, susipažįsta su šios srities naujovėmis, ne tik gauna atsakymus į kylančius praktinius klausimus, bet ir sulaukia pagalbos sprendžiant konkrečius iššūkius.

Akademijos lektoriai, skaitmeninės rinkodaros ekspertai, pripažinti kitų sričių profesionalai neatlygintinai dalijasi žiniomis apie skaitmeninės rinkodaros darbo principus bei strategijas, kurios padeda siekti ne tik įmonės, bet ir asmeninių tikslų.

A.Valatka neabejoja tokių edukacijų nauda. Mokymai plečia dalyvių akiratį, leidžia išsibandyti naujose veiklos srityse, o verslui padeda atrasti perspektyvių žmonių, potencialių darbuotojų.

Donato Stankevičiaus nuotr./„Orbio World“ komandos gyvenimas
Donato Stankevičiaus nuotr./„Orbio World“ komandos gyvenimas

5 verslo sėkmės sąlygos

Būtent žmones – geriausius savo sričių profesionalus ar siekiančius tokiais tapti – kaip pagrindinę verslo sėkmės sąlygą mini ir „Orbio World“ generalinis direktorius T.Mačernis, atsakydamas į klausimą, kokie penki dalykai padėtų iki 2025 metų patrigubinti „Orbio World“ pardavimus, produktų, klientų skaičių, kaip yra užsibrėžta.

Pasak A.Valatkos, be žmonių, kurie yra visų svarbiausi, jis išskirtų procesus, kūrybiškumą ir rezultatyvumą skatinančią darbo aplinką.

„Be abejo, šiame versle reikia išskirtinių įgūdžių, – pabrėžia Andrius, paminėdamas dar vieną svarbų aspektą: reikia daug dirbti siekiant ambicingų tikslų, bet visada yra ir sėkmės faktorius, dažniausiai lydintis tuos, kurie pasižymi drąsa bei išskirtiniu savo srities išmanymu. Tačiau net ir visų šių dalykų gali nepakakti, jeigu neturi kūrybiškų, energingų ir profesionalių kolegų. „Būtent komanda yra pamatinis mūsų sėkmės elementas, kurį besąlygiškai vertiname ir toliau aktyviai stiprinsime”, – sakė A.Valatka.

Donato Stankevičiaus nuotr./„Orbio World“ komandos gyvenimas
Donato Stankevičiaus nuotr./„Orbio World“ komandos gyvenimas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs