Pasaulinė žiniasklaidos milžinė BBC mini 100 metų sukaktį

Pasaulinė žiniasklaidos milžinė „British Broadcasting Corporation“ (BBC) antradienį mini savo 100 metų sukaktį.
BBC
BBC / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.
Temos: 2 BBC Žiniasklaida

Per veiklos šimtmetį BBC įsitvirtino kaip viena iš garsiausių ir gerbiamiausių Didžiosios Britanijos pasaulinių prekių ženklų, įgyvendinanti misiją „informuoti, šviesti ir linksminti“.

Remiantis korporacijos 2021–2022 metų ataskaita, transliuotoja kiekvieną savaitę pasiekia 492 mln. žmonių auditoriją visame pasaulyje.

„BBC World Service“ transliuoja savo programas 41 kalba maždaug 364 mln. žiūrovų kiekvieną savaitę visame pasaulyje.

„Jau šimtą metų BBC yra patikimų naujienų ir programų švyturiu visame pasaulyje, taip pat JK įvaizdžio dalimi ir viena iš pagrindinių šalies institucijų“, – kalbėjo BBC generalinis direktorius Timas Davie.

„Tai yra pasišventimo viešajai tarnystei ir nuolatinio išradingumo istorija, kuriam šiandienos BBC nariai yra visiškai įsipareigoję“, – pridūrė jis.

Beveik 7 mln. žmonių kiekviena diena prasideda nuo „BBC Radio 4“ populiariosios programos „Today“ („Šiandien“), kuri dažnai apibrėžia politinę dienos darbotvarkę šalyje.

Savaitgaliais jau 20 metų žiūrovai stebi šokių konkursą „Strictly Come Dancing“, kurioje garsenybės šoka su profesionaliais pramoginių šokių šokėjais.

Tokie BBC serialai kaip „Birmingemo gauja“ („Peaky Blinders“), „Nepritampanti“ („Fleabag“) ir „Žudant Ievą“ („Killing Eve“) sulaukė sėkmės visame pasaulyje.

Visgi šimtmečio sukaktis švenčiama kupinu neapibrėžtumo metu, drastiškai sumažinus biudžetą ir keičiantis žiūrovų įpročiams, kuriuos paskatino skaitmeninė revoliucija, todėl kyla klausimų dėl transliuotojos ateities.

Sausio mėnesį vyriausybė paskelbė, kad dvejiems metams įšaldys BBC licencijos mokesčio finansavimo modelį, sustiprindama nerimą, kad ateityje jis gali būti panaikintas.

Šiuo metu namų ūkiai, turintys televiziją, kasmet moka 159 svarų (176 JAV dolerių) BBC licencijos mokestį.

Finansinę bendrovės padėtį apsunkina tai, kad jaunesnė auditorija dažniau renkasi srautines ir užsakomąsias platformas, todėl kyla klausimų, kodėl jie apskritai turėtų mokėti už BBC.

Visgi BBC valdybos pirmininkas Richardas Sharpas (Ričardas Šarpas) pažadėjo, kad transliuotoja „švies ir linksmins auditoriją dar vieną šimtmetį“.

„BBC šiandien sukanka 100 metų – laikas švęsti ir pasitikti ateitį“, – pareiškė R.Sharpas.

„Manau, kad geriausios dienos dar laukia ateityje. Mes visada kūrėme naujoves, keitėmės ir prisitaikėme“, – pridūrė jis.

„Ir toliau teikdami pirmenybę visuomenei, dar vieną šimtmetį informuosime, šviesime ir linksminsime“, – pažadėjo jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis