„Siekiant dar sparčiau plėtoti „Apple“ prekės ženklą Baltijos šalyse, augančioje ir besiplečiančioje bendrovėje nuo naujų 2020 metų nuspręsta skirti dar daugiau dėmesio verslo vystymui, praplėsti ir atnaujinti komandos struktūrą. Šie numatyti pokyčiai padės bendrovei dar efektyviau siekti užsibrėžtų tikslų, didinti „Apple“ rinkos dalį Baltijos šalyse, o partneriams – sparčiau gerinti veiklos rezultatus“, – teigia „AVAD Baltic“ bendrovės vadovas Marius Andriuškevičius.
Anot bendrovės vadovo, pats jis telksis daugiau į verslo vystymą, o Verslo palaikymo direktorės pareigas einanti Inga Banevičiūtė bus atsakinga už bendrovės finansų, teisės, IT ir kitų verslo sričių vystymą.
Kalbėdamas apie 2020 metų „AVAD Baltic“ veiklos planus, M.Andriuškevičius išskyrė bendrovės planuojamą daugiau nei 50 proc. pajamų augimą. Pastarąjį nemaža dalimi įtakos informacinių technologijų bendrovės „Apple“ atnaujinta distribucijos strategija, dėl kurios nuo šių metų „AVAD Baltic“ turės platesnį partnerių ratą – prie esamų bendrovės partnerių, prekiaujančių „Apple“ įrenginiais, prisijungs visi Baltijos šalių mobiliojo ryšio operatoriai. Prie ženklaus pajamų augimo prisidės ir šiuo metu ypač populiarūs išmanūs telefonai „iPhone 11.
Neaudituotais duomenimis, 2019 metų bendrovės pajamos siekė 170 mln.
„AVAD Baltic“ yra „Apple“ įgaliotasis platintojas Baltijos šalyse, atsakingas už nuoseklų „Apple“ prekės ženklo augimą ir vystymą, įgaliotųjų pardavėjų ir paslaugų teikėjų tinklo plėtrą. Bendrovė „AVAD Baltic“ yra „ACME Grupės“ dalis.