„Bolt“ atsiųstame 15min komentare teigia, kad vienintelis pokytis programėlėje „Bolt Food“, susijęs su užsakymų atšaukimu, yra tai, kad neseniai atsirado galimybė naudotojams patiems atšaukti pateiktą užsakymą, jei restoranas ar parduotuvė dar nėra jo priėmę, spustelint kelis mygtukus ir be poreikio susisiekti su klientų aptarnavimo komanda, kaip kad buvo anksčiau.
„Stengiamės, kad kiekvienas užsakymas būtų pristatytas kuo greičiau. Kaip ir anksčiau, jei užsakymo rengimas arba kurjerio kelionė užtrunka ilgiau nei planuota, kiekvieną tokią situaciją „Bolt Food“ klientų aptarnavimo komandos specialistai įvertina individualiai, atsižvelgdami į įvairius veiksnius ir priima sprendimą dėl atšaukimo galimybės“, – teigia „Bolt“.
„Bolt“ pavėžėjimo paslaugų užsakymų atšaukimo taisyklės ar procedūros nėra pasikeitusios.
„Pavėžėjimo kelionę per platformą „Bolt“ užsisakęs klientas turi galimybę ją atšaukti, tačiau, jeigu vairuotojas jau yra pakeliui į kliento nurodytą paėmimo tašką arba jau yra į jį atvykęs, įprastai būna taikomas atšaukimo mokestis, kuriuo padengiamos vairuotojo laiko ir kuro sąnaudos, patirtos vykstant į paėmimo tašką“, – nurodo „Bolt“.
Anot įmonės komentaro, atšaukimo mokesčio dydis priklauso nuo miesto ir pasirinktos kelionės kategorijos.
„Atšaukimo mokesčio dydį programėlės naudotojai gali sužinoti pasirinkę norimą kategoriją ir paspaudę jos piktogramą, prieš užsisakydami kelionę“, – nurodoma komentare.