Pasipiktino dėl kalėdinių siuntų vėlavimo: jie juk kurjeriai, ne paštas

Skaitytoja Aurelija pasipiktino, kad siuntų pristatymo bendrovė „Omniva“ esą nesusitvarko su kalėdinių siuntų srautu. Tuo tarpu bendrovės atstovė atsiprašo klientų, kuriems tenka palaukti atsakymų, ir prašo būti kantriems.
„Omniva“
„Omniva“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Jie išjungę siuntų sekimo kelią, prisiskambinti neįmanoma, į laiškus žada atsakyti per 3-5 darbo dienas, kai jie siuntas turi pristatyti per 1 darbo dieną. Juk jie yra kurjeriai, ne paštas. Feisbuke neatrašo, parašius į estišką įmonę per feisbuką irgi nieko negali padaryti. Jų feisbuko sienoje matyti pasipiktinusių žmonių komentarai“, – kad „Omniva“ „vėluoja pristatyti džiaugsmą“ piktinosi moteris.

Aurelijos nuotr./„Omniva“ siuntos informacija
Aurelijos nuotr./„Omniva“ siuntos informacija

Tuo metu „Omniva" komunikacijos ir tvarumo vadovė Raimonda Strazdauskaitė-Žarnauskė 15min teigė, kad šventinis periodas yra tikrai labai intensyvus visai jų komandai.

„Šiemet vien gruodį jau išskirstėme daugiau nei 1,5 mln. Baltijos šalims skirtų siuntų, Lietuvoje pristatome apie 400 tūkst. siuntų per savaitę. Ir nors padidinome paštomatų tinklą 45 paštomatais, šimtą paštomatų praplėtėme naujais skyreliais, poreikis, ypatingai Vilniuje, šiuo periodu yra žymiai didesnis nei fiziškai sutelpa siuntų. Todėl daugiausia sostinėje fiksuojame pristatymo vėlavimus. Tam spręsti padidinome komandą, prailginome darbo valandas ir budime prie paštomatų kviesdami klientus atsiimti siuntas tiesiai iš autobusiuko“, – nurodė ji.

Pasak R.Strazdauskaitės-Žarnauskės, išaugęs siuntų kiekis išaugino ir besikreipiančiųjų kiekį, todėl klientų aptarnavimo centro specialistų atsakymo gali tekti palaukti ilgiau.

„Telefono linija vienu metu gali aptarnauti tam tikrą skambučių kiekį, tad būna, kad ir nepavyksta prisiskambinti iš karto arba ilgiau laukiantiems skambutis nutraukiamas automatiškai. Jei nepavyksta susiskambinti, kviečiame rašyti el. paštu info@omniva.lt arba pildyti elektroninę užklausą mūsų puslapyje, ir į gautas užklausas kolegos atsakys. Tiesa, užklausų aptarnavimas ilgesnis, nes tikrai turime didesnius jų kiekius nei pernai, nepaisant to, kad komanda irgi didesnė. Noriu atsiprašyti klientų, kuriems tenka palaukti atsakymų, ir paprašyti kantrybės, nuoširdžiai stengiamės ir imamės įvairių priemonių, kad pristatytume siuntas iki švenčių“, – komentavo ji.

R.Strazdauskaitė-Žarnauskė taip pat teigė, kad socialiniuose tinkluose su bendruomene bendraujama, tačiau klientų neaptarnaujama.

„Oficialūs klientų aptarnavimo centro specialistų valdomi kanalai ir kontaktai Lietuvoje nurodyti mūsų internetiniame puslapyje“, – pridūrė ji.

Darbo laikas šventiniu laikotarpiu

Kiek anksčiau „Omniva“ skelbė, kad per šventes – gruodžio 24, 25 ir 26 d. bei sausio 1 dienomis – paštomatai nebus aptarnaujami ir kurjeriai nesurinkinės bei nepristatys siuntų klientams.

Privačių klientų aptarnavimo centro darbo laikas:

Gruodžio 23 d. 8–18 val.

Gruodžio 24–26 d. nedirbs

Gruodžio 30 d. 8–18 val.

Gruodžio 31 d. 8–17 val.

Sausio 1 d. nedirbs

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis