„Jie išjungę siuntų sekimo kelią, prisiskambinti neįmanoma, į laiškus žada atsakyti per 3-5 darbo dienas, kai jie siuntas turi pristatyti per 1 darbo dieną. Juk jie yra kurjeriai, ne paštas. Feisbuke neatrašo, parašius į estišką įmonę per feisbuką irgi nieko negali padaryti. Jų feisbuko sienoje matyti pasipiktinusių žmonių komentarai“, – kad „Omniva“ „vėluoja pristatyti džiaugsmą“ piktinosi moteris.
Tuo metu „Omniva" komunikacijos ir tvarumo vadovė Raimonda Strazdauskaitė-Žarnauskė 15min teigė, kad šventinis periodas yra tikrai labai intensyvus visai jų komandai.
„Šiemet vien gruodį jau išskirstėme daugiau nei 1,5 mln. Baltijos šalims skirtų siuntų, Lietuvoje pristatome apie 400 tūkst. siuntų per savaitę. Ir nors padidinome paštomatų tinklą 45 paštomatais, šimtą paštomatų praplėtėme naujais skyreliais, poreikis, ypatingai Vilniuje, šiuo periodu yra žymiai didesnis nei fiziškai sutelpa siuntų. Todėl daugiausia sostinėje fiksuojame pristatymo vėlavimus. Tam spręsti padidinome komandą, prailginome darbo valandas ir budime prie paštomatų kviesdami klientus atsiimti siuntas tiesiai iš autobusiuko“, – nurodė ji.
Pasak R.Strazdauskaitės-Žarnauskės, išaugęs siuntų kiekis išaugino ir besikreipiančiųjų kiekį, todėl klientų aptarnavimo centro specialistų atsakymo gali tekti palaukti ilgiau.
„Telefono linija vienu metu gali aptarnauti tam tikrą skambučių kiekį, tad būna, kad ir nepavyksta prisiskambinti iš karto arba ilgiau laukiantiems skambutis nutraukiamas automatiškai. Jei nepavyksta susiskambinti, kviečiame rašyti el. paštu info@omniva.lt arba pildyti elektroninę užklausą mūsų puslapyje, ir į gautas užklausas kolegos atsakys. Tiesa, užklausų aptarnavimas ilgesnis, nes tikrai turime didesnius jų kiekius nei pernai, nepaisant to, kad komanda irgi didesnė. Noriu atsiprašyti klientų, kuriems tenka palaukti atsakymų, ir paprašyti kantrybės, nuoširdžiai stengiamės ir imamės įvairių priemonių, kad pristatytume siuntas iki švenčių“, – komentavo ji.
R.Strazdauskaitė-Žarnauskė taip pat teigė, kad socialiniuose tinkluose su bendruomene bendraujama, tačiau klientų neaptarnaujama.
„Oficialūs klientų aptarnavimo centro specialistų valdomi kanalai ir kontaktai Lietuvoje nurodyti mūsų internetiniame puslapyje“, – pridūrė ji.
Darbo laikas šventiniu laikotarpiu
Kiek anksčiau „Omniva“ skelbė, kad per šventes – gruodžio 24, 25 ir 26 d. bei sausio 1 dienomis – paštomatai nebus aptarnaujami ir kurjeriai nesurinkinės bei nepristatys siuntų klientams.
Privačių klientų aptarnavimo centro darbo laikas:
Gruodžio 23 d. 8–18 val.
Gruodžio 24–26 d. nedirbs
Gruodžio 30 d. 8–18 val.
Gruodžio 31 d. 8–17 val.
Sausio 1 d. nedirbs