Savo „Instagram“ paskyroje (@dressedherring) moteris pasipiktino, kad platformos naudotojas, susimokėjęs pirkėjo apsaugos mokestį, vis tiek privalo ginčus išsispręsti pats, o prireikus grąžinti lūkesčių neatitikusią prekę dar turi iš savo kišenės atseikėti ir jos grąžinimui pardavėjui.
Po Augustės Barboros išsakyta nuomone sujudo ir kiti besinaudojantys „Vinted“ platforma vartotojai, pažėrę nemenkos kritikos jai dėl šlubuojančios „pirkėjo apsaugos politikos“.
Kaip nurodoma „Vinted“ tinklalapyje, pirkėjų apsaugos paslaugą „Vinted“ teikia visiems pirkimams, atliekamiems paspaudus mygtuką „Pirkti dabar“: pirkėjas gali pasinaudoti „Vinted“ pinigų grąžinimo politika, saugiai mokėti už pirkinius ir prireikus kreiptis pagalbos į „Vinted“ klientų aptarnavimo tarnybą.
Už Pirkėjų apsaugos paslaugą pirkėjams automatiškai pritaikomas Pirkėjų apsaugos mokestis, kuris skaičiuojamas taip:
- fiksuota suma – 0,70 euro;
- plius 5 proc. prekės kainos, dėl kurios pirkėjas susitarė su pardavėju, neatsižvelgiant į siuntimo kainas, bet kokias papildomas išlaidas ir taikomą PVM.
Vis dėlto kai kurie šios platformos vartotojai teigia, kad susimokėję vis tiek lieka neapsaugoti.