Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Paskutinę boikoto dieną – didžiulė akcija prekybos tinkle: ar atsilaikys protestuotojai?

Visose Vilniaus ir Kauno „Rimi Hypermarket“ parduotuvėse su nuolaidų kortele ketvirtadienį bus taikoma 20 proc. nuolaida. Ketvirtadienis yra paskutinė prekybos tinklų boikoto, kuriame žadėjo dalyvauti per 100 tūkst. piliečių, diena.
Eurai
Paskutinę boikoto dieną – didžiulė akcija prekybos tinkluose: ar atsilaikys protestuotojai? / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Gegužės 12 dieną prekybos tinklas „Rimi“ skelbia vienadienę akciją – visose „Hypermarket“ parduotuvėse Vilniuje ir Kaune su nuolaidų kortele visos prekės kainuos net penktadaliu mažiau.

Tiesa, „Rimi“ atstovė Giedrė Bielskytė tikina, kad ši akcija yra kasmetė ir su prekybos tinklų boikotu neturi nieko bendro.

„Mūsų akcija „Vežk kuo nori“ yra reguliari – šiemet mes ją jau darėme 7 kartus skirtinguose miestuose ir skirtingose parduotuvėse – pavyzdžiui, praėjusį ketvirtadienį ji vyko Panevėžyje, Šiauliuose bei Klaipėdoje. Akcija yra iš anksto planuojama (prieš du-tris mėnesius), nes mūsų pirkėjai ją mėgsta, naudojasi galimybę apsipirkti pigiau, tad mes turime pasiruošti, kad pirkėjų lauktų pilnos lentynos“, – 15min sakė G.Bielskytė.

Tačiau prekybos tinklų boikoto dalyviai, kurie paskutinę boikoto dieną į parduotuvę neis, bus laukiami „Maximoje“ po boikoto. Mat prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu didelė dalis prekių bus pardavinėjama 40 procentų pigiau. Perkant kai kurias prekes po vieną, antra bus siūloma nemokamai. Vienos dienos akcija įvyks iškart po organizuojamo prekybos centrų boikoto. „Maxima“ irgi skelbia, kad akcijų diena – iš anksto suplanuota.

Antradienį prasidėjęs prekybos tinklų boikotas menkai tepaveikė pirkėjų srautus. Pavyzdžiui, antradienį į „Rimi“ parduotuves atėjo 8 proc. mažiau pirkėjų, tačiau pirmadienį jų atėjo daugiau nei praėjusią savaitę.

„Tokie svyravimai nėra kuo nors išskirtiniai per savaitę – būna panašių svyravimo dėl gero oro, dėl blogo oro, dėl „Eurovizijos“, krepšinio čempionato, konkurentų veiksmų ir pan. Situacijos stebėjimas ir tokių pirkėjų srautų vertinimas ir reagavimas į juos yra mūsų kasdienė duona – mes kiekvieną kartą reaguojame ir sprendžiame, ką patrauklaus pirkėjui pasiūlyti“, – sakė G.Bielskytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento