Dėl siuntos tenka šalti lauke
Jau pirmadienį, lapkričio 27 d., „Omnivos“ paslaugas pasirinkęs klientas sulaukė žinutės, kad paštomatai perpildyti ir jo siuntos tiesiog nėra kur palikti. Jeigu šis nori ją atsiimti būtent tądien, kurjeris prie paštomatų lauks konkrečiomis valandomis ir atiduos siuntinį tiesiai į rankas.
Kitu atveju siunta paštomate bus palikta tik kai atsilaisvins tinkamas skyrelis.
Su perpildytais paštomatais susidūrė ir komunikacijos agentūros „Berta&Agency“ savininkė Berta Čaikauskaitė, tik siuntų tarnyba jau kita – DPD.
Feisbuke pasidalijusi sava patirtimi ji pirmiausia pabrėžė suprantanti, jog siuntų bendrovėms dabar pats darbymetis, todėl natūralu, kad ir siuntos gali vėluoti. Tačiau jai visiškai nepriimtina, kuomet problemas bandoma išspręsti įpareigojant kurjerius išdalyti siuntas tiesiai žmonėms į rankas.
„Vietoj to, kad informuotų klientus, kad dėl didelės apkrovos siuntos teks palaukti (teko ne kartą ir ne man vienai), jie išsiunčia žinutę, kad savo siuntą teks atsiimti iš DPD kurjerio, kuris 18:00–20:00 lauks už parduotuvės „Maxima“. Pripažinkime, jau skamba kaip absoliutus scam’as.
O ten kaip sovietų laikais prie tualetinio popieriaus! Prie gerokai spaudžiančio šaltuko gyva eilė.
Viduje autobusiuko pasimetęs vienišas kurjeris realiai knisasi po kalną prikrautų maišų. Traukia visas siuntas iš eilės ir šaukia: Darius, Elena, Sigita, Rita… Ir žmonės, linguodami galvomis, atsišaukia arba ne. Didžioji dalis ne tais vardais apdovanoti eilėje stovi jau antra valanda. Visi burba, dalis piktų išeina, nėščia mama ateina ieškoti negrįžtančios dukros (nes jos vardo kurjeris dar nepašaukė). Kelios damos, įsilipusios į autobusiuką, padeda kurjeriui ieškoti siuntų…
Kažkaip labai liūdnai visa ši istorija susižiūrėjo šaltą pirmadienio vakarą. Nežinau, kokio lygio stresą patyrė tas vienišas kurjeris, nes aš nesugebėjau ilgiau pusvalandžio ten išstypsoti…“ – rašė feisbuke ji.