„Iš to, kas paskelbta ir ką nustatė kibernetinio saugumo ekspertai, matome, kad ribotam asmenų ratui tapo prieinami duomenys tų klientų, kurie „CityBee“ sistemoje užsiregistravo iki 2018 metų vasario 22 dienos. Paskelbti jų vardai, pavardės ir asmens kodai“, – sakė „CityBee“ vadovas Kristijonas Kaikaris.
Gavusi informaciją apie neteisėtą duomenų paviešinimą, su kuriuo, įtariama, yra susiję ir tretieji asmenys, „CityBee“ informavo Lietuvos policiją.
Apie incidentą taip pat informuojami bendrovės klientai.
„Įmonė deda visas pastangas, kad paskelbti duomenys būtų pašalinti iš užsienyje registruoto forumo, kuriame jie buvo įkelti“, – teigiama pranešime.
K.Kaikaris pabrėžė, kad šis neteisėtas klientų duomenų paskelbimas nepadarys jokios įtakos „CityBee“ klientų paskyrų ar jų finansinių paslaugų saugumui.
„Klientų naudojami slaptažodžiai yra kruopščiai saugomi ir nebuvo paviešinti, o nuo šių metų sausio 1 dienos įdiegta papildoma „CityBee“ programėlės apsaugos funkcija „Passcode“ garantuoja aukščiausio lygio mūsų klientų paskyrų apsaugą“, – tvirtino K.Kaikaris.
Jis taip pat akcentavo, kad nusikaltėliai neturi jokios galimybės prieiti prie „CityBee“ klientų finansinių paslaugų, mat bendrovė nekaupia informacijos, susijusios su klientų mokėjimo būdais.
Šiuo metu „CityBee“ aiškinasi, kokiu būdu galėjo būti pasisavinti seni jos klientų duomenys. Bendrovė taip pat ruošia informacija visoms suinteresuotoms institucijoms – tarp jų ir Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.
„CityBee“ veikia Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Bendrovės valdomą automobilių parką sudaro daugiau nei 2 tūkst. transporto priemonių, įmonė turi daugiau kaip 750 tūkst. registruotų klientų bazę.