Sukurta 2008 metais Tokijuje, „Paidy“ leidžia internetu prekiaujantiems prekeiviams savo klientams pasiūlyti mokėjimų kreditus ir mokėjimus dalimis.
Bendrovė, kuri gali pasigirti trinti 6 mln. klientų, jau yra surinkusi apie 400 mln. JAV dolerių iš investuotojų, įskaitant „Goldman Sachs“ ir „PayPal“ privataus kapitalo padalinį „PayPal Ventures“.
Tikimasi, kad sandoris bus baigtas ketvirtąjį 2021 metų ketvirtį, gavus būtinus reguliuotojų leidimus.
Po perėmimo „Paidy“ išlaikys savo prekių ženklą ir toliau veiks savo vardu.
Balandžio mėnesį abi bendrovės jau buvo užmezgusios partnerystę, kuri leido „Paidy“ vartotojams Japonijoje gauti kreditus iš visų prekybininkų, kurie kaip mokėjimo paslaugą naudojo „PayPal“.
Antradienį paskelbtas sandoris patvirtina augančią „pirk dabar, mokėk vėliau“ sektoriaus plėtrą.
Pavyzdžiui, rugpjūčio pabaigoje amerikiečių „Amazon“ paskelbė apie partnerystę su „Affirm Holdings“, kuri leidžia klientams paskirstyti mokėjimus dalimis už brangesnius nei 50 JAV dolerių pirkinius.
„PayPal“ teigia turinti daugiau nei 4,3 mln. aktyvių paskyrų Japonijoje, kur ji veikia nuo 2010 metų.