„PayPost“ skyriai bankų sektorių lenkia klientui tinkamo pasiūlymo ar sprendimo pateikimu – 95 proc. (bankų sektorius – 87 proc.), sugebėjimu bendrauti – 95 proc. (bankų sektorius – 91 proc.), mokėjimu išsiaiškinti kliento poreikius – 79 proc. (bankuose – 67 proc.).
Tyrimo metu buvo vertinami ne tik aptarnaujančio specialisto bendravimo įgūdžiai, kliento poreikių išsiaiškinimas, pasiūlymo ar sprendimo pateikimas, bet ir darbo vietos aplinka, aptarnaujančio specialisto išvaizda, gebėjimas pasiūlyti papildomų paslaugų.
„PayPost“ tinklas veikia tik pusantrų metų, tačiau jau dabar klientų aptarnavimo kokybe lenkiame kai kuriuos didžiuosius šalies bankus. Tikiu, kad toks rezultatas – ne naujoko sėkmė, o kasdienio darbo rezultatas. Tokie rezultatai išties džiugina ir įpareigoja išlaikyti aukštai iškeltą kartelę.
Mūsų tikslas – išlaikyti vienodą klientų aptarnavimo kokybę visuose 185-iuose „PayPost“ skyriuose. Siekiame, kad „PayPost“ skyriai gyventojams taptų patraukliausia ir patogiausia vieta įvairioms finansinėms operacijoms atlikti“, – teigė Lietuvos pašto Finansinių paslaugų departamento vadovė Neringa Knyvienė.
Klientų aptarnavimo tyrimas buvo atliktas penkiuose didžiuosiuose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose veikiančiuose finansinių paslaugų „PayPost“ ir bankų skyriuose.
Tyrimo metu buvo vertinami ne tik aptarnaujančio specialisto bendravimo įgūdžiai, kliento poreikių išsiaiškinimas, pasiūlymo ar sprendimo pateikimas, bet ir darbo vietos aplinka, aptarnaujančio specialisto išvaizda, gebėjimas pasiūlyti papildomų paslaugų.
Klientų aptarnavimo „PayPost“ ir šalies bankų skyriuose tyrimas buvo atliktas praėjusių metų gruodžio–šių metų balandžio mėnesiais. Iš viso buvo atlikta 120 vizitų – 30 „PayPost“ ir po 10 devyniuose šalies bankų skyriuose.