„Paysera“ atnaujina savitarnos terminalų veiklą: pirmieji devyni jau aptarnauja pacientus

Finansinių technologijų bendrovė „Paysera“ pradėjo atnaujinti savitarnos terminalų, įsigytų iš licencijos netekusios bendrovės „Foxpay“, veiklą. Pirmieji devyni terminalai jau veikia aštuoniose gydymo įstaigose, tarp jų Panevėžio rajono savivaldybės poliklinikoje, Šiaulių centro poliklinikoje, Marijampolės ligoninėje, rašoma „Paysera“ pranešime žiniasklaidai.
„Paysera“ atkūrė dalies iš „Foxpay“ įsigytų terminalų veiklą
„Paysera“ atkūrė dalies iš „Foxpay“ įsigytų terminalų veiklą / Bendrovės nuotr.
Temos: 2 Paysera Ligoninė

Per pirmąją savaitę nuo terminalų veiklos atnaujinimo pacientai juose atliko daugiau nei 1,6 tūkst. mokėjimų kortelėmis arba grynaisiais už bendrą 55 tūkst. eurų sumą.

„Pirmosios ligoninės ir poliklinikos atliko numatytas procedūras, todėl jų pacientai gali naudotis savitarnos terminalais ir atsiskaityti už įvairius mokamus tyrimus ir kitas paslaugas nestovėdami eilėse prie kasų. Tikimės, kad ir kitos gydymo įstaigos taip pat greitai atliks reikiamas procedūras ir galės efektyviau organizuoti klientų aptarnavimą“, – sako Remigijus Pranskaitis, „Paysera“ terminalų produkto vadovas.

„Paysera“ 2024 m. gruodžio pabaigoje įsigijo iš viso 147 savitarnos terminalus ir jų programinę įrangą. Finansinių technologijų bendrovė planuoja ne tik atkurti šių įrenginių veikimą buvusiose jų stovėjimo vietose, bet ir įrengti naujus terminalus.

Atkūrus tinklo veiklą Lietuvoje, planuojama terminalų verslą plėtoti užsienyje – pirmiausia šalyse, kur veikia „Paysera“ grupės įmonės: Latvijoje, Estijoje, Rumunijoje, Bulgarijoje, Albanijoje bei kitose valstybėse.

Skaičiuojama, kad 80 proc. terminalų iki jų veiklos sustabdymo veikė gydymo įstaigose, todėl jie pritaikyti aptarnauti įvairaus amžiaus žmones. Savitarnos terminalai mažina eiles prie kasų, leisdami personalui skirti daugiau laiko tiesioginiam darbui su pacientais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„BITmarkets“ parodoje „Next Block Expo“ laimėjo apdovanojimą už geriausią klientų aptarnavimą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?