„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Pepco“ šiemet planuoja plėtrą visose Baltijos šalyse

Vidurio ir Rytų Europos prekybos drabužiais ir namų apyvokos prekėmis tinklas „Pepco“, pernai Baltijos šalyse atidaręs 47 naujas parduotuves, šiemet planuoja išlaikyti panašius plėtros tempus ir pradėjo ieškoti patalpų plėtrai.
„Pepco“
„Pepco“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 1 „Pepco“

Kaip BNS sakė „Pepco Lithuania“ Nuomos ir plėtros vadovė Baltijos šalyse Algina Juknaitė, veiklos rezultatai regione yra geri, todėl planuojama nemažinti plėtros tempų.

„Esame patenkinti veiklos rezultatais. Šiais metais numatyta intensyvi plėtra ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse. Plėtros tempo nelėtiname, ji šiemet išliks intensyvi, todėl nuolat ieškome tinkamų vietų parduotuvėms“, – teigė ji.

2020-aisiais bendrovė planuoja atidaryti 45 parduotuves: 20 Lietuvoje, 15 Latvijoje ir 10 Estijoje.

Pasak A.Juknaitės, tinklas ir toliau teiks pirmenybę miestams, kuriuose yra daugiau nei 7 tūkst. gyventojų, tačiau labiausiai žvalgosi į tuos, kur dar neturi parduotuvių.

„Prioritetu išlieka miestai, kur dar nėra „Pepco“ parduotuvių: pavyzdžiui, Druskininkai, Gargždai, Palanga, Garliava, Radviliškis, Elektrėnai, Rokiškis, Telšiai. Tikime, kad plėtra juose būtų sėkminga. Taip pat dairomės ir į mažesnius miestelius. Žinoma, tokie miestai kaip Vilnius ir Kaunas – visada išlieka aktualūs, nors juose jau ir yra veikiančių tinklo parduotuvių“, – kalbėjo ji.

„Pepco“ nuotr./Klaipėdoje atidaryta „Pepco“ parduotuvė
„Pepco“ nuotr./Klaipėdoje atidaryta „Pepco“ parduotuvė

Pasak A.Juknaitės, mažesniuose miestuose trūksta tinkamų patalpų, todėl juose plėtra nėra tokia sparti kaip didmiesčiuose. Todėl bendrovė parengė tipinės parduotuvės projektą ir derasi su plėtotojais dėl jų statybų ir nuomos.

„Pepco Lithuania“ operacinės veiklos vadovas Aleksandras Čikaidzė BNS pernai sakė, kad tiek finansiniai rezultatai, tiek plėtra regione viršijo planus, todėl 2020 metais Baltijos šalyse tinklas ketino turėti 100 parduotuvių.

A.Čikaidzė neatskleidė, kiek tinklas investavo į plėtrą Baltijos šalyse.

Tinklas Baltijos šalyse veikia nuo 2017-ųjų pabaigos ir šiuo metu turi 80 parduotuvių. 2019-aisiais Lietuvoje atidarytos 24 „Pepco“ parduotuvės Lietuvoje, 15 Latvijoje ir 8 Estijoje.

Finansinių veiklos rezultatų bendrovė neskelbia.

2004 metais įkurtas „Pepco“ tinklas valdo daugiau nei 1,8 tūkst. parduotuvių Europoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų