„Pepco“ toliau plečiasi: atvers parduotuvę Raseiniuose

Vidurio ir Rytų Europos mažų kainų prekybos drabužiais ir namų apyvokos prekėmis tinklas „Pepco“ plečiasi ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse nemažindamas plėtros tempo ir jau rugpjūčio 7 d. skaičiuos 100-ą parduotuvių Baltijos regione. Tą pačią dieną planuojama atidaryti po vieną parduotuvę Raseiniuose, Rygoje ir Taline, tuomet bendras parduotuvių skaičius bus 102, praneša bendrovė.
Klaipėdoje atidaryta „Pepco“ parduotuvė
„Pepco“ parduotuvė / „Pepco“ nuotr.
Temos: 1 „Pepco“

„Pepco“ Baltijos operacinės veiklos vadovas Aleksandr Čikaidze įvardija, kad plėtros ambicijos yra didelės, tempas išlieka intensyvus tiek šiais, tiek sekančiais metais, todėl nuolat ieškoma tinkamų vietų naujų parduotuvių atidarymui. Plėtros galimybių žvalgomasi miestuose, kuriuose yra daugiau nei 4 000 gyventojų.

Pranešime spaudai teigiama,kad ieškant patalpų susiduriama su iššūkiu – mažesniuose miesteliuose ne visuomet pavyksta surasti tinkamas nuo 400 kv. m. patalpas parduotuvės veiklai. Dėl šios priežasties buvo sukurta „stand alone“ koncepcija, kuomet „Pepco“ siūlo techninį sprendimą projekto vystytojui įgyvendinti. Šiam projektui įgyvendinti yra reikalingas 2.700 kv. m. sklypo dydis, minimalus dydis – 2.000 kv. m, kuriame būtų mažiausiai 10 vietų automobiliams parkuoti.

2004 metais įkurtas „Pepco“ parduotuvių tinklas valdo daugiau nei 2000 parduotuvių Europoje. Esant palankioms koronavirsuo aplinkybėms rugsėjo mėnesį bendrovė planuoja plėstis į Italiją, spalį – į Serbiją, pirmąją šalį už Europos Sąjungos ribų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų