„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Pepsi“ nebenaudos dirbtinio saldiklio

JAV pardavinėjamoje dietinėje „Pepsi“ nebebus dirbtinio saldiklio netylant diskusijoms dėl jo poveikio sveikatai, rašo BBC.
Pepsi
Pepsi / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Tokios „Pepsi“ skardinės prekyboje pasirodys rugpjūtį, bet tik JAV, o ne Didžiojoje Britanijoje. 

Atsakingos institucijos tiek JAV, tiek Didžiojoje Britanijoje aiškina, kad dirbtinis saldiklis yra saugus naudoti.

„PepsiCo“ teigia, kad sprendimas yra komercinis – bendrovė reaguoja į vartotojų prioritetus.

Praėjusiais metais dietinės „Pepsi“ pardavimai krito daugiau nei 5 proc. JAV. Taip pat smuko ir dietinės „Coca Colos“ pardavimai (6 proc.).

„PepsiCo“ dirbtinį saldiklį aspartamą pakeis sukraloze, sumaišyta su acesulfamu.

Sethas Kaufmanas, „Pepsi“ viceprezidentas, sakė, kad aspartamas yra viena iš priežasčių, kodėl žmonės atsisako dietinio limodado. 

Tačiau Didžiojoje Britanijoje keisti sudėtinių dalių neketinama, britai esą mėgsta tokį limonadą, koks jis yra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“