„PepsiCo“ grynasis pelnas per 12-os savaičių laikotarpį, pasibaigusį birželio 12-ąją, buvo 43,3 proc. solidesnis nei prieš metus – 2,358 mlrd. JAV dolerių, arba 1,7 dolerio akcijai, o pelnas akcijai, atmetus vienkartinius veiksnius, ūgtelėjo nuo 1,32 iki 1,72 dolerio.
Įplaukos išaugo 20,5 proc. iki 19,217 mlrd. dolerių.
Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 17,96 mlrd. dolerių įplaukas, 1,53 dolerio akcijai suderintą pelną.
Gėrimų pardavimų Šiaurės Amerikoje pajamos augo 24 proc. iki 6,156 mlrd. dolerių, o lengvų užkandžių – 7 proc. iki 4,552 mlrd. dolerių. Įplaukos Lotynų Amerikoje padidėjo 26 proc. iki 1,967 mlrd. dolerių, Europoje – 21 proc. iki 3,286 mlrd. dolerių, Pietų Azijos, Artimųjų Rytų ir Šiaurės Afrikos rinkoje – 63 proc. iki 1,602 mlrd. dolerių, Kinijoje, Ramiojo vandenyno regione, Australijoje ir Naujoje Zelandijoje – 41 proc. iki 1,079 mlrd. dolerių.
„PepsiCo“ rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios paaugo 0,8 procento.