Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„PepsiCo“ įsigis „Pioneer Foods“ už 1,8 mlrd. JAV dolerių

JAV gėrimų ir maisto produktų milžinė „PepsiCo“ susitarė dėl Pietų Afrikos bendrovės „Pioneer Foods“ įsigijimo maždaug už 24,4 mlrd. randų (1,8 mlrd. JAV dolerių).
Rankų paspaudimas
Rankų paspaudimas / „Scanpix“/„Picture-Alliance“ nuotr.
Temos: 2 Verslas Maistas

„Šis sandoris svarbus mūsų augimui. Siekiame išplėsti savo veiklos apimtį“, – naujienų agentūrai „The Bloomberg News“ pareiškė „PepsiCo“ vykdomasis direktorius Eugene Willemsenas, vadovausiantis procesui iš Keiptauno.

E.Willemsenas pažymėjo, kad bendrovė siekia agresyviai plėstis Užsachario Afrikoje – regione, kur iki 2050 metų gyventojų skaičius, skaičiuojama, turėtų padvigubėti ir pasiekti 2,2 milijardo.

Įsigijusi „Pioneer Foods“, amerikiečių bendrovė papildys savo produktų krepšelį, kuriame yra tokių produktų kaip „Frito-Lay“, „Gatorade“, „Pepsi-Cola“ ir „Tropicana“, vietiniais prekių ženklais, pavyzdžiui, pusryčių dribsniais „Weet-Bix“ ir vaisių sultimis „Ceres“.

„PepsiCo“ pasiūlė po 110 randų už „Pioneer Foods“ akciją.

Bendrame pareiškime teigiama, kad „Pioneer Foods“ turi „patikimą, vietiniu mastu svarbų produktų portfelį“, kuris suteiks „PepsiCo“ „geras plėtros galimybes“.

Bendrovė „Pioneer Foods“ eksportuoja savo gaminius į 80 šalių Afrikoje ir už jos ribų ir turi bendrų įmonių Namibijoje, Botsvanoje, Kenijoje ir Nigerijoje.

2018 metais jos pardavimai siekė 20,2 mlrd. randų.

Pernai „PepsiCo“ už 3,2 mlrd. JAV dolerių įsigijo Izraelio bendrovę „SodaStream“.

„Pioneer Foods“ tenka grumtis su silpna Pietų Afrikos vartotojų rinka, tačiau E.Willemsenas pareiškė, jog „PepsiCo“ yra „labai teigiamai“ nusiteikusi dėl šalies perspektyvų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?