Be kita ko, įmonė sieks, kad iki 2025 metų bent dviejų trečdalių jos gėrimų kaloringumas būtų mažesnis nei 100 kalorijų standartiniame maždaug 360 mililitrų butelyje. Šiuo metu mažai kaloringi gazuoti gėrimai sudaro maždaug 40 proc. viso „Pepsi“ asortimento.
Užsibrėžtam tikslui pasiekti, įmonė ketina išplėsti mažai cukraus turinčių gėrimų asortimentą, taip pat pakeisti esamų gėrimų formules.
Kiek anksčiau Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) valstybėms rekomendavo apmokestinti saldžiuosius gazuotus gėrimus. Tokiai priemonei jau ryžosi Prancūzija ir Meksika, siekiančios sumažinti tokių produktų vartojimą ir pagerinti gyventojų sveikatos būklę.
Be to, „PepsiCo“ planuoja iki 2025 metų 15 proc. padidinti vandens išteklių naudojimo efektyvumą problemų dėl vandens tiekimo turinčiuose regionuose ir iki 2030 metų 20 proc. sumažinti išmetamą šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį.
Įplaukos iš gėrimo „Pepsi“ pardavimo sudaro 12 proc. visų įmonės įplaukų. Iš viso gazuotiems gėrimams tenka 25 proc. visų įmonės įplaukų. Likusius pinigus įmonė gauna parduodama mineralinį vandenį, sultis ir užkandžius.