Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Per 2013 metus „Amber Food“ apyvarta augo 12 proc.

Pavadinimą pakeitusi UAB „Vičiūnų restoranų grupė“, persivadinusi į „Amber Food“, per 2013 metus pasiekė 86 mln. Lt apyvartą – tai 12 proc. daugiau nei 2012 metais (2012 m. įmonės apyvarta siekė 77 mln. Lt).
Sandra Chlevickaitė, Augustė Vedrickaitė, Monika Šalčiūtė, Berta Timinskaitė, Dileta Meškaitė ir Ingrida Martinkėnaitė
Sandra Chlevickaitė, Augustė Vedrickaitė, Monika Šalčiūtė, Berta Timinskaitė, Dileta Meškaitė ir Ingrida Martinkėnaitė „Katpėdėlės“ užeigoje. / „Ad Verum“ nuotr.

2014 metais UAB „Amber Food“ ketina atidaryti iki 10 naujų restoranų, tad prognozuojama, kad įmonės apyvarta ir toliau augs bei pasieks 93 mln. litų. 

„Palyginus su 2012 metais, 2013 UAB „Amber Food“ buvo sėkmingi: per pastaruosius metus atidarėme 6 naujus restoranus Lietuvoje ir 2 Latvijoje, o restoranų apyvarta, lyginant su pernai metais, paaugo 12 proc.

Dabar jau galima teigti, kad praėjusių metų strategija – išgryninti ir stiprinti savo restoranų prekės ženklus – pasiteisino, – sako „Amber Food“ valdybos pirmininkas Gediminas Balnis. – Per šiuos metus ketiname  atidaryti 10 naujų restoranų, tad planuojame, kad 2014 metais įmonės apyvarta sieks 93 mln. litų“.

Įmonės pavadinimo keitimas – ne vienintelis praėjusių metų strateginis plėtros sprendimas. UAB „Amber Food“ jau pakeitė savo valdomo restoranų tinklo „Katpėdėlė“ prekės ženklą, interjerą ir meniu, sumodernindama lietuviškus patiekalus ir pritaikydama šiuolaikiniam vartotojui, teigiama ryšių su visuomene agentūros „Ad verum“ ketvirtadienį paviešintame pranešime.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?