2014 metais UAB „Amber Food“ ketina atidaryti iki 10 naujų restoranų, tad prognozuojama, kad įmonės apyvarta ir toliau augs bei pasieks 93 mln. litų.
„Palyginus su 2012 metais, 2013 UAB „Amber Food“ buvo sėkmingi: per pastaruosius metus atidarėme 6 naujus restoranus Lietuvoje ir 2 Latvijoje, o restoranų apyvarta, lyginant su pernai metais, paaugo 12 proc.
Dabar jau galima teigti, kad praėjusių metų strategija – išgryninti ir stiprinti savo restoranų prekės ženklus – pasiteisino, – sako „Amber Food“ valdybos pirmininkas Gediminas Balnis. – Per šiuos metus ketiname atidaryti 10 naujų restoranų, tad planuojame, kad 2014 metais įmonės apyvarta sieks 93 mln. litų“.
Įmonės pavadinimo keitimas – ne vienintelis praėjusių metų strateginis plėtros sprendimas. UAB „Amber Food“ jau pakeitė savo valdomo restoranų tinklo „Katpėdėlė“ prekės ženklą, interjerą ir meniu, sumodernindama lietuviškus patiekalus ir pritaikydama šiuolaikiniam vartotojui, teigiama ryšių su visuomene agentūros „Ad verum“ ketvirtadienį paviešintame pranešime.