Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Per dvejus metus Kauno „Žalgirio“ areną aplankė 1,5 mln. lankytojų, bilietai greičiausiai parduoti į „Red Hot Chili Peppers“ koncertą

„Žalgirio“ arenos antrieji veiklos metai dar kartą patvirtino, jog arena auga labai sparčiai. Šie pramogų ir sporto rūmai toliau išlieka didžiulės traukos centru, formuoja naujas laisvalaikio leidimo tradicijas. Nuo arenos atidarymo jau įvyko daugiau nei 300 renginių – iš jų 189 pagrindinėje salėje ir 130 „Gala“ amfiteatre bei kitose erdvėse. Renginius aplankė net 1,5 milijono lankytojų, skelbiama arenos pranešime.
„Red Hot Chili Peppers“ koncerto akimirka
„Red Hot Chili Peppers“ koncerto akimirka / Teodoro Biliūno nuotr.

Greičiausiai bilietai – per tris dienas – buvo parduoti į grupės „Red Hot Chili Peppers“ koncertą.

Tarptautiniame kontekste „Žalgirio“ arena vertinama labai aukštai dėl arenos techninių galimybių, išskirtinės vietos ir pritraukiamo žiūrovų skaičiaus.

„Ne vienas atvykęs užsienio grupės turo vadybininkas žavisi arenos techniniu naujumu ir galimybėmis bei arenos architektūra ir moderniais sprendimais. Dažnas agentas nustemba išgirdęs, kad Kaune, kuriame gyvena apie 307 tūkst. žmonių, yra 17,5 tūkst. lankytojų talpinanti arena. Dar didesnę nuostabą kelia arenos renginiuose apsilankantis žmonių skaičius“, – pasakojo arenos renginių vadovas Renatas Načajus.

Statistika:

„Žalgirio“ arena
„Žalgirio“ arena

– Nuo „Žalgirio" arenos atidarymo jau įvyko daugiau nei 300 renginių, kuriuose apsilankė 1,5 mln. lankytojų;

– „Žalgirio“ arena – tikra krepšinio Meka: nuo atidarymo čia jau įvyko 100 krepšinio rungtynių, dvejus metus iš eilės arena pripažinta labiausiai lankoma „Eurolygos“ arena;

– Per dvejus metus arena kvietė į 12 skirtingo pobūdžio renginius: krepšinis, pasaulinio lygio žvaigždžių koncertai, parodos, motociklų krosas, šonaslydis, sunkiasvorių automobilių šou, miuziklai, cirkas, baletas, ledo šou, šokėjų pasirodymai ir kameriniai renginiai;

– Renginys, į kurį greičiausiai parduoti bilietai, – grupės „Red Hot Chili Peppers“ koncertas. Beveik 15 tūkst. bilietų neliko per tris dienas;

– Daugiausiai lankytojų sukvietęs renginys – paroda „Rinkis prekę lietuvišką“. Per tris dienas arenoje apsilankė daugiau nei 100 tūkst. žmonių;

–Techniškai sudėtingiausias renginys – grupės „Rammstein“ koncertas: 26 sunkvežimiai aparatūros, beveik 60 tonų technikos pakabinta ant arenos stogo ir beveik antra tiek padėta ant grindų;

– Per dvejus arenos veiklos metus išgerta 216 tonų alaus ir sidro kartu sudėjus – tai sudaro daugiau nei 434,5 tūkst. bokalų;

– Populiariausias užkandis – kepta duona. Per dvejus metus suvalgyta daugiau nei 115 tūkst. porcijų, vidutiniškai per vienas krepšinio rungtynes – 1150 porcijų;

– Vidutiniškai per vieną koncertą ar krepšinio varžybas arenoje dirbo po 61 apsaugos darbuotoją, per parodas ar jaunimo krepšinio varžybas – po 20 apsaugos darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos