Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Per „Juodąjį penktadienį“ žadėtos nuolaidos nesuteikusi parduotuvė nubausta

„Ecco“ batais prekiaujanti bendrovė Latvijos „KRM Baltic“ buvo nesąžininga, nes pirkėjams nepritaikė skelbtų nuolaidų, nustatė Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT). Už tai įmonei skirta 2 tūkst. eurų bauda.
ECCO renginys
ECCO renginys / ECCO nuotr,

Tarnyba pranešė gavusi vartotojos prašymą su informacija, kad elektroniniu paštu atsiųstoje reklamoje buvo nurodyta, jog „Ecco“ parduotuvėse pažymėtiems batams bus taikoma 30 proc. nuolaida.

Nuvykus į parduotuvę vartotoja išsirinko batelius, ant kurių buvo užklijuota 124,9 euro kaina, o ant batelių užklijuotame kainolapyje buvo nurodyta, jog batelių kaina 99,92 euro, t.y. pritaikyta 20 proc. nuolaida. Galiausiai, perkant kasoje, vartotoja už batelius sumokėjo, dar kitą kainą – 107,92 euro.

Pirkėja bendrovės parduotuvėje apsipirko didžiojo išpardavimo, dar vadinamo „Juoduoju penktadieniu“, metu, kai dauguma parduotuvių skelbia įvairias nuolaidas ir akcijas.

„Aukščiau aprašyti bendrovės veiksmai galėjo suklaidinti ir daugiau vartotojų, kuriems prekės kaina turi ypač didelę reikšmę priimant sprendimą įsigyti prekę ir, kurie tokių masinių išpardavimų bei nuolaidų metu, pagrįstai tikisi, kad bendrovių skelbiama informacija apie prekės kainą bus teisinga ir neklaidinanti“, – rašoma VVTAT pranešime spaudai.

Tyrimo metu VVTAT atsižvelgė į tai, kad Latvijos „KRM Baltic“ įstatymo nuostatas pažeidė pirmą kartą, tyrimo metu bendradarbiavo bei grąžino vartotojai dėl neteisingai nurodytos kainos sumokėtus pinigus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos