650 didžiausių Didžiosios Britanijos miestų centrų 2009 metais buvo 402 tatuiruočių salonai. Šiandien jų skaičius išaugo iki 1014.
Marcusas Broome'as, „ Kids Love Ink“ tatuiruočių salono savininkas, tiki, kad tokio verslo klestėjimo, kai kiti pardavėjai traukiasi, priežastis yra paprasta: „Tatuiruotės negali užsisakyti į namus.“
Didžiojoje Britanijoje internetu parduodama apie 20 proc. visų ne maisto sektoriaus prekių. Tuo metu gatvėse klesti tas verslas, kuriame yra labai svarbus asmeninis santykis su pirkėju.
Yra ir kita priežastis, dėl kurios klesti tatuiruočių salonai. Didžiosios Britanijos gatvėse yra daug laisvų parduotuvėms tinkamų vietų, kurios ištuštėjo 2008 metais ir iki šiol yra neužimtos. Taip yra todėl, kad dėl smukusio vartojimo krizės metu pardavėjai persikėlė į internetą arba perkėlė verslą kitu.
Smulkiajam verslui tuščios vietos atvėrė tokių galimybių, kokių jos neturėjo anksčiau, sakė agentūros „Hammercson“ atstovas Peteris Cooperis.
Tuščias vietas taip pat užpildo išparduotuvės ir kavinės. Internetinės prekybos populiarumas nereiškia, kad gatvės pavirs į tatuiruočių salonų ir kavinių pilnas gatves. Gatvėse atsiras vis daugiau taškų, kuriuose žmonės galės atsiimti internetu nusipirktas prekes.
Tuo metu tatuiruočių salonų bumas nereiškia šio verslo klestėjimo – išaugus salonų skaičiui, paklausa neaugo tiek daug.