„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Per metus „Schibsted“ pajamos iš klasifikuotų skelbimų augo 16 proc.

„Trečiąjį ketvirtį mūsų EBITDA (pelnas prieš mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimą ir amortizaciją), buvo stabilus, palyginti su pernai. Mus, dirbančius besikeičiantioje ir dinamiškoje rinkoje, tai tenkina“, – sakė „Schibsted“ vadovas Rolvas Erikas Ryssdalas.
„Schibsted Media Group“
„Schibsted Media Group“ / Logotipas

Trečiąjį ketvirtį „Schibsted“ pajamos siekė 3,5 mlrd. Norvegijos kronų. Palyginti su tuo pačiu 2011 metų laikotarpiu, pajamos augo 2 proc. Pajamos iš skelbimų augo 16 procentų. Žiniasklaidos grupių Norvegijoje ir Švedijoje pajamos krito atitinkamai 2 ir 1 proc.

Didelį pajamų iš skelbimų augimą lėmė sėkmingas prancūzų tinklalapis Leboncoin.fr. „Schibsted“ ir toliau investuoja į internetinius skelbimus, ypač naujose rinkose. Sėkmė tokiose svarbiose rinkose kaip Brazilija, leidžia tikėtis, kad investicijų derlius ateityje bus geras.

Pajamos iš reklamos spaudoje per ketvirtį krito 12 proc. Tačiau tuo pačiu metu auga internetinės žiniasklaidos rinkos dalis.

„Mes stengiamės stiprinti internetinę žiniasklaidą ir žymiai sumažinti išlaidas spaudai. Šis procesas kelia daug iššūkių žiniasklaidos įmonėms ir jos darbuotojams“, – sakė Rolvas Erikas Ryssdalas.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų