„Esame pasirengę padėti tiek savo klientams, tiek valstybei. Mūsų tinkle teikiamomis paslaugomis reguliariai naudojasi didelė dalis Lietuvos gyventojų – visiems jiems galime užtikrinti nemokamą galimybių paso pateikimą“, – sakė Mindaugas Marcinkevičius, terminalų tinklą valdančios bendrovės „Perlas Network“ direktorius.
Skaičiuojama, kad „Perlo“ terminalų tinkle kas mėnesį apie 0,5 mln. gyventojų apmoka maždaug 1,5 mln. sąskaitų.
Valstybei pritarus iniciatyvai, galimybių pasus „Perlo“ terminalų tinkle būtų galima išduoti nuo rugsėjo. Įmonės IT komandai pakaktų 2 savaičių sukurti integraciją su e-sveikatos sistema.
„Palaikome šią iniciatyvą – ji ypač aktuali senjorams, kurių didelė dalis nesinaudoja elektroninėmis identifikavimo priemonėmis. „Perlo“ terminalai veikia visuose prekybos tinkluose, ir ši pagalba bus pasiekiama net labiausiai nutolusių vietovių gyventojams“, – teigia Lietuvos prekybos įmonių asociacijos direktorė Rūta Vainienė.
Gyventojams procesas iš esmės nesiskirtų nuo kitų šiame terminalinės prekybos tinkle teikiamų paslaugų, tokių kaip įmokų mokėjimas ar draudimo polisų įsigijimas. Gyventojas, norintis gauti galimybių pasą, save identifikuotų – pasakytų operatoriui(-ei) vardą, pavardę ir asmens kodą – o sistema patikrintų, ar jam yra išduotas galimybių pasas. Jei taip, operatorius jį tiesiog atspausdintų ant įprasto A4 formato lapo, kurį žmogus galėtų nešiotis su savimi ir nesijaudinti dėl ribojimų.