Pernai 5 proc. augusios „Norfos“ savininkas šiemet tikisi didesnio augimo

Vieną didžiausių Lietuvoje prekybos tinklų „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai gavo 587,3 mln. eurų pajamų – 5,1 proc. daugiau nei 2020 metais, jos grynasis pelnas augo 17,3 proc. iki 14,1 mln. eurų, nurodoma Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.
Dainius Dundulis
Dainius Dundulis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Pagrindinis „Norfos“ savininkas Dainius Dundulis sako, kad apyvartos augimą pernai labiausiai lėmė naujų parduotuvių atidarymas ir esamų atnaujinimas. Šiemet dėl infliacijos, pasak jo, augimas bus dar didesnis.

„Kai metai dar buvo neprasidėję, tikėjomės 4-5 proc. augimo, bet dabar akivaizdžiai matome, kad jis bus didesnis“, – BNS sakė D.Dundulis.

Šiemet bendrovė numato plėsti parduotuvių tinklą ir atidaryti apie dvi naujas parduotuves.

„Šiuo metu statome penkias parduotuves, iš kurių kokias dvi atidarysime šiemet, tai, ką remontavome, jau visas suremontavome žiemą, pavasarį, šiais metais nebeplanuojame. Darysime sprendimus vasaros pabaigoje, ar kitais metais renovuosime, nes renovacijas kol kas sustabdėme dėl neaiškios situacijos“, – sakė D.Dundulis.

Šiuo metu tinkle veikia 155 parduotuvės.

Įmonės metiniame pranešime teigiama, kad pernai kilo kai kurių prekių kainos, įtakos turėjo energetinių resursų kainų didėjimas.

Dividendų už praėjusius metus įmonė nemokėjo, metų pabaigoje ji turėjo 53 mln. eurų nepaskirstyto pelno.

2021 metais įmonės vidutinis darbuotojų skaičius siekė 3358 (2020 metais – 3373).

D.Dundulio kontroliuojamos didmeninės prekybos, maisto produktų gamybos, logistikos bei nekilnojamo turto nuomos įmonės „Rivona“ pajamos pernai augo 4,1 proc. iki 511,9 mln. eurų, grynasis pelnas – 7,1 proc. iki 12,6 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis