Pasak „DHL Lietuvos“ vadovo Mindaugo Pivoriūno, brangstančios statybinės žaliavos terminalo užbaigimui įtakos neturės.
„Planai nepasikeitė, judame pagal numatytą grafiką. Infliacijos ir medžiagų brangimo didžiąja dalimi pavyko išvengti, nes projektas buvo planuotas jau senai ir statybų rangovai iš anksto buvo pasirūpinę pagrindinėmis medžiagomis“, – BNS sakė M.Pivoriūnas.
„Žinoma, tam tikri smulkūs elementai brangsta, bet tokie kaštų pokyčiai buvo numatyti ir projekto eigai esminės įtakos nedaro“, – pridūrė jis.
„DHL Lietuva“ anksčiau skelbė, jog daugiau nei 12,5 mln. eurų vertės skubių siuntų rūšiavimo centras šalia Vilniaus oro uosto pradės veikti paskutinį šių metų ketvirtį.
Anot M.Pivoriūno, terminale bus įdiegta automatinė siuntų rūšiavimo sistema, todėl klientai visoje Lietuvoje galės gauti siuntas anksti ryte, o tai labai svarbu verslui, gamybos įmonėms.
Pernai rugsėjį pradėtą 4,8 tūkst. kv. metrų ploto terminalą stato „Eikos statyba“.
2021 metais „DHL Lietuva“ gavo 40,5 mln. eurų pajamų – 28 proc. daugiau nei 2020 metais (31,6 mln. eurų), bendrovės grynasis pelnas augo 59,4 proc. iki 499 tūkst. eurų (307,3 tūkst. eurų), nurodoma Registrų centrui pateiktoje įmonės ataskaitoje.
„Bendrovės rezultatus lėmė elektroninės prekybos populiarumas, dviženklis skubių siuntų gabenamu oro transportu pardavimų didinimas, muitinės tarpininkavimo paslaugų plėtra, sėkmingas B2B („verslas-verslui“) segmento augimas“, – teigiama bendrovė metiniame pranešime.
Praėjusių metų pabaigoje įmonėje dirbo 211 darbuotojų – 27 proc. daugiau nei prieš metus (166).
Įmonės akcijas valdo Vokietijos „Deutsche Post Beteiligungen Holding“.