Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pernai „Citadele“ grynasis pelnas siekė 3,6 mln. eurų

2020 m. „Citadele“ grynasis pelnas siekė 3,6 mln. eurų, o antrą pusmetį, paslaugoms suaktyvėjus, išaugo iki 24,1 mln. eurų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Citadele“ bankas
„Citadele“ bankas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

2020 metais privatiems klientams, smulkioms ir vidutinėms įmonėms bei stambiajam verslui Baltijos šalyse „Citadele“ suteikė 477 mln. eurų finansavimo. Ketvirtojo ketvirčio metu iš viso suteikta 151 mln. eurų finansavimo. Bendras paskolų portfelis 2020 m. pabaigoje siekė 1,541 mlrd. eurų.

Pranešime pažymima, kad „Citadele“ aktyvių klientų skaičius Baltijos šalyse per metus išaugo 4 proc. ir, 2020 m. gruodžio 31 d. duomenimis, pasiekė 326 tūkstančius. Klientų, aktyviai besinaudojančių banko mobiliąja programėle ir interneto banku, atitinkamai buvo 143 tūkst. (9 proc. augimas per metus) ir 195 tūkst. (1 proc. augimas).

2020 m. gruodžio 31 d. duomenimis, „Citadele“ indėlių portfelį Baltijos šalyse sudarė 3,671 mlrd. eurų – 12 proc. daugiau nei 2019 metais.

2020 m. rugsėjo mėn. tarptautinė kredito reitingų agentūra „Moody’s“ padidino „Citadele“ kredito reitingą iki investicinio lygio – bankui buvo suteiktas Baa3 reitingas.

Taip pat pernai metais „Citadele“ bankas, remiantis tarptautinės bendrovės „Dive Group“ atliktu slapto pirkėjo tyrimu, buvo pripažintas ir vienu geriausiai klientus aptarnaujančiu banku Baltijos šalyse.

„Citadele“ užbaigė įsigijimą ir nuo šių metų pradžios tapo SIA „UniCredit Leasing“ (ir jos dukterinės įmonės SIA „UniCredit Insurance Broker“) savininke Baltijos šalyse. SIA „UniCredit Leasing“ nuo vasario mėn. vadinasi SIA „Citadele Leasing“, SIA „UniCredit Insurance Broker“ pervadinta į SIA „CL Insurance Broker“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?