Pernai „Google“ aplenkė „Apple“ ir tapo brangiausiu prekės ženklu

Amerikiečių bendrovės užima penkias pirmas vietas brangiausių pasaulių prekių ženklų reitinge, rodo kasmetinio konsultacijų bendrovės „Brand Finance“ atlikto tyrimo rezultatai.
„Google“
„Google“ / „Scanpix“/AP nuotr.

Verta paminėti, kad pirmoje vietoje atsidūrė interneto bendrovė „Google“, kurios vertė per metus padidėjo beveik ketvirčiu iki 109,47 mlrd. JAV dolerių.

Technologijų kompanija „Apple“, kurios vertė per metus sumažėjo maždaug 27 proc. iki 107,41 mlrd. JAV dolerių, smuktelėjo į antrą vietą.

O trečioje pozicijoje yra internetinės prekybos milžinė „Amazon“, kurios vertė per metus šoktelėjo 53 proc. iki 106,396 mlrd. JAV dolerių.

Telekomunikacijų bendrovė AT&T atsidūrė ketvirtoje vietoje (2015 metais ji buvo šešta) su 87,06 mlrd. JAV dolerių (+45 proc.), o į penktą vietą iš ketvirtos smuktelėjo „Microsoft“. Jos prekės ženklo vertė padidėjo daugiau nei 13 proc. iki 76,265 mlrd. JAV dolerių.

Šeštoje vietoje randame pirma neamerikietišką kompaniją – Pietų Korėjos elektronikos gamintoją „Samsung“. Jos prekės ženklo vertė padidėjo 13 proc. iki 66,219 mlrd. JAV dolerių.

Po jos vėl seka amerikietiškojo verslo atstovai – „Verizon“ (65,875 mlrd. JAV dolerių), „Walmart“ (62,211 mlrd. JAV dolerių) ir „Facebook“ (61,998 mlrd. JAV dolerių).

Dešimtuką užbaigia didžiausias Kinijos bankas „Industrial & Commercial Bank of China“ (ICBC) su 47,832 mlrd. JAV dolerių.

Tarp europietiškų kompanijų aukščiausią vietą užima BMW. Vokietijos kompanija per metus smuktelėjo iš 15-os į 17-ą poziciją. Šis prekės ženklas vertinamas 37,124 mlrd. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų