Pernai nuostolingai dirbusi „Caffeine“ ir „Narvesen“ valdytoja planuoja plėtrą

Norvegijos kapitalo bendrovė „Reitan Convenience Lithuania“, valdanti „Narvesen“ ir „Lietuvos spaudos“ kioskus bei „Caffeine“ tinklus, pernai patyrė 3,23 mln. eurų nuostolį. 2019 metais ji uždirbo 528 tūkst. eurų grynojo pelno.
„Caffeine“ logotipas
„Caffeine“ logotipas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Bendrovės pajamos mažėjo 11,6 proc. iki 35,95 mln. eurų (40,69 mln. eurų), rašoma Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.

Nepaisant sudėtingų metų, įmonė pernai plėtėsi, šiemet ji taip pat ketina plėsti arba atnaujinti kavinių ir parduotuvių tinklą.

„Pirmieji 2020-ųjų mėnesiai buvo daug žadantys – pardavimai augo, klientų skaičius didėjo, įmonė planavo didelę plėtrą. Kovo mėnesį prasidėjęs karantinas augimą pakeitė į 70 proc. pardavimų kritimą“, – metiniame pranešime teigia bendrovė.

Pasak jos, didžiausios įtakos rezultatams turėjo uždarytos „Caffeine“ kavinės, visiškai sustoję oro uostai, prekybos centrai ir ištuštėję biurai.

Nepaisant sunkumų, bendrovė pernai atidarė dvi „Narvesen“ parduotuves ir aštuonias „Caffeine“ kavines, atidarė naują maisto gamybos cechą.

„Tikėdama rinkos atsigavimu bendrovė planuoja ir 2021-aisiais išlaikyti panašų investicijų lygį, plėsti kavinių ir parduotuvių tinklą, rekonstruoti jau esamas“, – rašoma dokumente.

„Reitan Convenience Lithuania“ pabrėžia, kad neatleisti darbuotojų ir tęsti įsipareigojimus padėjo akcininkų finansinė parama bei valstybės kompensacijos už darbuotojų prastovas.

Vidutinis darbuotojų skaičius pernai buvo 750 (2019 metais – 612). Įmonė šalyje valdo 221 prekybos vietą bei kavinę.

100 proc. „Reitan Convenience Lithuania“ akcijų valdo Norvegijos „Reitan Convenience“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis