Rengdamasi susijungti su „Fiat Chrysler Automobiles“, PSA prognozavo debesuotą rinką 2020 metais ir skaičiavo, kad automobilių pardavimai Europoje ir Rusijoje mažės, Lotynų Amerikoje įvyks sąstingis, o virš Kinijos pakibs didelis klaustukas.
PSA nuostoliai Kinijoje 2019 metais apėmė dvi bendras įmones, kurių ji nusprendė atsisakyti dėl mažėjančių automobilių pardavimų.
Šių metų pradžioje PSA sustabdė veiklą savo gamyklose viruso epicentre Uhane.
„Virusas tikrai nepadėjo [pagerinti padėties]“, – žurnalistams pareiškė vyriausiasis finansininkas Philippe de Rovira.
Pasak finansininko, vis dar tikimasi, kad gamykla pradės darbą kovo 11 dieną, ir mano, jog dar per anksti numatyti bendrą viruso finansinį poveikį PSA veiklai ir pardavimams visame pasaulyje.
„Akivaizdu, kad tai yra didelis pavojus visai pramonei“, – pažymėjo ir generalinis direktorius Carlosas Tavaresas.
Nepaisant to, pastaruoju metu PSA fiksavo augimą ir sėkmingai varžosi su konkurentėmis tuo metu, kai pramonėje vyksta perėjimas prie elektrinių ir autonominių transporto priemonių.
PSA pranešė, kad 2019 metais pelnas padidėjo 13 proc. ir sudarė 3,2 mlrd. eurų.
Bendrovės teigimu, praėjusiais metais ji sutaupė 550 mln. eurų įsigijusi Vokietijos „Opel“ ir Didžiosios Britanijos „Vauxhall“ iš GM.