Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Piervyj Baltijskij kanal“ į Lietuvą grįžti lengva nebus – pasitraukę reklamos užsakovai grįžti neplanuoja

Iš „Piervyj Baltijskij kanal“ (PBK) pasitraukę stambūs reklamos užsakovai neplanuoja atnaujinti sutarčių net ir sulaukę palankesnių sąlygų, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
Finansai
Finansai / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

„Jeigu sulauktume pasiūlymo reklamuotis pigiau, tikrai nesutiktume, nes sprendimas nutraukti reklamą buvo vertybinės pozicijos parodymas, o ne komercinis“, – teigė „Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros direktorė Aušra Vasiljevienė.

PBK reklamuotis atsisakiusios „Tele2“ vadovai neatsisakytų susitikti su kanalo atstovais, jeigu sulauktų tokio pasiūlymo. Tačiau bendrovės korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas pabrėžia, jog bendrovės pozicija lieka tokia pat: nepageidaujama, kad „Tele2“ reklama atsidurtų greta laidų, pažeidžiančių įstatymus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?