Pigiau nei „Lidl“: suomių tyrimas rodo, kad mažiausiai prekės kainuoja „Prismoje“

Suomijos didžiausias dienraštis „Helsingin Sanomat“, atlikęs pagrindinių maisto produktų krepšelio kainų tyrimą, skelbia, kad Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ prekes pardavinėja šiek tiek brangiau už vietos „Prisma“ tinklą.
Išaušo antra „Lidl“ parduotuvių veikimo Lietuvoje diena
Išaušo antra „Lidl“ parduotuvių veikimo Lietuvoje diena / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Tyrimo metu buvo lyginamos panašių maisto produktų kainos skirtinguose prekybos tinkluose. Tyrimas parodė, kad Suomijai priklausanti „Prisma“ pagrindinių maisto produktų krepšelį parduoda pigiau nei Vokietijos „Lidl“.

Dienraštis apžvelgė 30 maisto prekių parduotuvių kainas Helsinkyje ir apylinkėse. Perkant „Prisma“ prekybos centruose tų pačių produktų krepšelį galima įsigyti 32 euro centais pigiau nei „Lidl“, praneša Suomijos žiniasklaida.

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Parduotuvė „Prisma“
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Parduotuvė „Prisma“

Reklamoje „Lidl“ teigia, kad produktų kainos visose 140-yje parduotuvėse yra vienodos, nepriklausomai nuo vietos mieste.

„Prismoje“ pagrindinių maisto produktų krepšelį žurnalistai įsigijo už 38,8 Eur, „Lidl“ – už 39,12 Eur.

Pats brangiausias Suomijoje yra „Stockmann“ tinklas, kur už tokias pačias prekes teks pakloti net 60,3 Eur.

Žurnalistai į maisto krepšelį įtraukė 30 skirtingų maisto produktų, dažniausiai pigiausių savo kategorijoje, kuriuos galima rasti visuose prekybos centruose.

Pagrindinių prekių krepšelis „Prismoje“ buvo pigesnis ir praėjusiais metais, rodo tyrimas. Visuose prekybos tinkluose, išskyrus „Stockmann“, per metus prekės pigo.

„Lidl“ beveik visuomet buvo pigiausias prekybos tinklas nuo pat 2004 metų, kai įžengė į Suomijos rinką.

hs.fi/Suomiai palygino kainas
hs.fi/Suomiai palygino kainas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis