Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2021 08 19 /15:26

„Pigu“ atidarė didžiausią savo fizinę parduotuvę: investavo 2 mln. eurų

Didžiausią fizinę parduotuvę sostinėje atidariusi elektroninės prekybos grupė „Pigu“ netrukus planuoja pristatyti ir naujovę – įvažiuojamąjį punktą (drive-in – angl.), iš kurio pirkėjai galės atsiimti prekes neišlipę iš automobilio.
Atidaryta nauja Pigu.lt parduotuvė
Atidaryta nauja Pigu.lt parduotuvė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Plėtosime konceptą, kad kuo daugiau prekinių ženklų būtų ekspozicijoje“, – sostinėje, Laisvės prospekte 75, atidarydamas naują buveinę sakė „Pigu“ vadovas Dainius Liulys.

Šalia naujos parduotuvės įkurtas ir 3,5 tūkst. kv. m ploto sandėlis, skirtas internetinių prekių išdavimui. Šioje parduotuvėje ir sandėlyje, iš kurio galima matyti langus į įmonės biurą, buvo sukurta 100 naujų darbo vietų.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Dainius Liulys
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Dainius Liulys

„Iš čia valdoma įmonės veikla visose keturiose šalyse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje“, – dėstė D.Liulys.

Į kompleksą buvo investuota daugiau nei 2 mln. eurų.

„Sandėlyje laikysime nuo 10 iki 20 tūkstančių skirtingų prekių pavadinimų. Tas, kurias žmogui reikia gauti per vieną-dvi valandas“, – aiškino vadovas.

Prekes bus galima pasiimti neišlipus iš automobilio

Šalia savo parduotuvės „Pigu“ planuoja atidaryti ir įvažiuojamąjį punktą (drive-in – angl.), iš kurio pirkėjai galės atsiimti prekes neišlipę iš automobilio.

„Kadangi šitas projektas yra technologiškai sudėtingas, su drive-in startuosime po poros savaičių“, – teigė vadovas.

Kaip sako verslininkas, iki šių metų pabaigos jie planuoja turėti 1,3 mln. pirkėjų.

„Tačiau mūsų tikslas iki 2025 turėti apie 2,5 mln. aktyvių pirkėjų“, – pridūrė D.Liulys.

Išplėtė atsiėmimo taškus, padažnėjo pirkimas

D.Liulys kalbėjo ir apie bendras tendencijas elektroninėje prekyboje.

„Pandeminis bumas šiek tiek atslūgo. Atsidarė parduotuvės, žmonės, kurie nori apsipirkti, grįžta ten. Visgi mes, lyginant su praėjusiais metais, šį mėnesį augome 30 procentų kaip ir prieš tai buvusį. Mums pandemija davė naujų klientų, kurie buvo priversti susipažinti su elektronine prekyba“, – pasakojo jis.

„Pigu“ vadovas teigė, kad įmonė suprato pandemijos pradžioje, jog reikia investuoti į klientų patirtį. „Kad ji būtų pozityvi ir gera, nes jeigu tu esi priverstas keisti savo elgesį, ir jeigu tau nepatiks, tai, tarkime, jei atsidarytų parduotuvės, žmogus tiesiog sakytų, jog niekada nenori į ją sugrįžti“, – aiškino įmonės vadovas.

Jo teigimu, nemažai elektroninių parduotuvių pakenkė sau, kai vėluodavo pristatyti prekes ir dėl to įmonė nusprendė investuoti į pardavimo atsiėmimo taškus. „Nuo aštuonių taškų greitai išsiplėtėme į dvidešimt“, – teigė D.Liulys.

D.Liulys sakė, kad vidutinis prekių krepšelis yra šiek mažesnis negu 50 eurų.

2020 m. finansiniais metais padidėjo bendrovės veiklos apimtys: išplėtė prekių asortimentą iki 370 000 skirtingų prekių, pirkėjų skaičius pakilo iki 830 000, o užsakymų kiekis Lietuvoje viršijo 1,5 mln.

„Pigu“ per 2019 balandžio–2020 kovo finansinius metus, patyrė 241 tūkst. eurų nuostolį, pajamos išaugo 10,5 proc. iki 112 mln. eurų.

„Pigu“ priklauso e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji susiformavo, kai „Pigu“ susijungė su Suomijos įmone „Hobby Hall. „PHH Group“ valdo el. parduotuves ir prekybos platformas Baltijos šalyse ir Suomijoje. Grupės valdomose el. prekybos platformose prekiauja daugiau nei 3000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 1,5 mln. prekių ir lankytojų skaičius per metus siekia apie 145 milijonus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos