„Įdomu tai, kad rekordas pasiektas jau pasibaigus karantino ribojimams fizinėse parduotuvėse, maža to – pačiame atostogų įkarštyje. Tai aiškiai signalizuoja, kad pirkėjų įprotis pirkti internetu ne tik išliko, bet ir stiprėja“, – teigia Ernestas Kačerauskas, „Pigu“ rinkodaros vadovas.
Anot jo, šis pasiekimas prilygsta 2020-ųjų Kalėdų, pasižymėjusių karantininiais mažmeninės prekybos ribojimais, pardavimams.
„Naujasis e.rekordas dvigubai viršija praėjusių metų birželio prekybos apimtis „Pigu“ prekybos centre internete“, – sako E.Kačerauskas.
Rekordinę pardavimų dieną tarp „Pigu“ pirkėjų populiariausi buvo baseinai, ventiliatoriai, lauko baldai, kepsninės ir kitos sezoninės prekės. Klientai taip pat aktyviai pirko vidaus baldus, telefonus, buitinę techniką ir kvepalus.
Iki šiol geriausias ne kalėdinės prekybos rezultatas buvo pasiektas šių metų vasario 10-ąją – prieš pat Valentino dieną, kai galiojo karantino ribojimai mažmeninei prekybai. Tuomet „Pigu“ e.prekybos centre buvo suprekiauta už 1,13 mln. eurų.
„Pigu“ prekybos centras internete šiuo metu vienija apie 3000 pardavėjų trijose Baltijos šalyse. E.prekybos centre siūloma rinktis prekes iš plataus asortimento, kuriame jau daugiau nei 1,5 mln. prekių. Pirkėjai „Pigu“ apsilanko daugiau nei 100 milijonų kartų per metus.