„Pigu“ investuoja į kvepalų kategoriją

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“ fizinėse parduotuvėse 2-3 kartus padidino kvepalų kategorijos prekių lentynų plotą, rašo „Verslo žinios“.
Moteris kvėpinasi
Moteris kvėpinasi / Vida Press nuotr.

Pasak „Pigu“ rinkodaros vadovo Ernesto Kačerausko, stiprinant pozicijas kvepalų kategorijoje investuota apie 500 tūkst. eurų.

Šiuo sprendimu tikimasi sudaryti didesnę konkurenciją tradiciniams kvepalų pardavėjams, tokiems kaip „Kristiana“, „Douglas“, „Creme de la Creme“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai