Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Pigu“ investuoja į kvepalų kategoriją

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“ fizinėse parduotuvėse 2-3 kartus padidino kvepalų kategorijos prekių lentynų plotą, rašo „Verslo žinios“.
Moteris kvėpinasi
Moteris kvėpinasi / Vida Press nuotr.

Pasak „Pigu“ rinkodaros vadovo Ernesto Kačerausko, stiprinant pozicijas kvepalų kategorijoje investuota apie 500 tūkst. eurų.

Šiuo sprendimu tikimasi sudaryti didesnę konkurenciją tradiciniams kvepalų pardavėjams, tokiems kaip „Kristiana“, „Douglas“, „Creme de la Creme“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos