Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2019 10 09 /17:48

„Pigu“ ir „Autodnai“ – baudos už nebendravimą su vartotojais

Elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“ ir automobilių istorijos ataskaitų teikėja „Autodna“ nubaustos už nebendravimą su vartotojais.
Bauda
Bauda / 123rf.com nuotr.
Temos: 2 „Pigu.lt“ Bauda

Anot Vartotojų teisių apsaugos tarnybos pranešimo, bendrovėms skirtos baudos po 72 eurus.

Vartotojai informavo, kad siekdami taikiai išspręsti ginčus, kai prekės bei paslaugos neatitiko užsakymų ar buvo netinkamos kokybės, kreipėsi į verslininkus su pretenzijomis, tačiau nė viena bendrovė neatsakė.

„Savo veikloje siekiame užtikrinti gerą kliento patirtį, iškilus klausimams – spręsti geranoriškai ir atitikti kliento lūkesčius. Aprašyta situacija buvo išspręsta geranoriškai, tačiau ji parodė proceso ir klientų aptarnavimo spragas. Po VVTAT sprendimo tobulinsime klientų aptarnavimo procesą, gerinant vartotojo patirtį ir mažinant klaidų skaičių“, – komentare teigia Raimonda Strazdauskaitė, „Pigu“ komunikacijos vadovė.

„Pigu“ baudžiama ne pirmą kartą – šiemet 4 tūkst. eurų bauda ji nubausta už klaidinančią reklamą apie trumpalaikes nuolaidas, pernai už nesaugios kosmetikos platinimą įmonei skirta 450 eurų bauda. 2016-aisiais už vartotojų klaidinimą „Pigu“ skirta 5,4 tūkst. eurų, o 2015 metais – 7,6 tūkst. eurų bauda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?