„Pigu.lt“ Marketplace atvers pardavėjams Suomijos rinką

„PHH Group“, valdanti „Pigu.lt“ ir kitus populiariausius e. komercijos prekės ženklus Latvijoje („220.lv“) ir Estijoje („Kaup24.ee“, „Hansapost.ee“), nuo gegužės išplės veiklą ir atvers savo Marketplace'ą Suomijoje, rašoma „Pigu.lt“ pranešime žiniasklaidai.
Atidaryta nauja Pigu.lt parduotuvė
Atidaryta nauja Pigu.lt parduotuvė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Daugiau nei 4000 pardavėjų turinti Baltijos šalių e. prekybos lyderė savo starto dieną taps ir didžiausiu vietiniu Marketplace‘u Suomijos rinkoje. Šioje šalyje e. prekyvietė dirbs po „HobbyHall.fi“, nuo 1962-ųjų veikiančio ir suomiams puikiai žinomo prekės ženklo, vėliava.

„Tai – reikšmingas žingsnis grupės istorijoje, padiktuotas strateginio tikslo investuoti į Marketplace‘o plėtrą. Suomija yra viena didžiausių e. prekybos rinkų, jos atidarymas Baltijos šalių pardavėjams – milžiniška galimybė mūsų pardavėjams. Jau netrukus per Marketplace‘ą parduoti ir pristatyti savo prekes bet kuriame Suomijos mieste bus taip pat paprasta kaip Vilniuje, Panevėžyje, Rygoje ar Taline“, – sako „PHH Group“ ir „Pigu.lt“ vadovas Florin Filote.

Anot jo, prekybininkams ypač patogu tai, kad nors e. prekyvietė veikia skirtingais pavadinimais – „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje, „Kaup24.ee“ Estijoje ir „HobbyHall.fi“ Suomijoje – pardavėjams užtenka vienos paskyros prekybai visose 4 rinkose su daugiau nei 11 mln. gyventojų. Naujojoje e. prekyvietės veiklos teritorijoje – Suomijoje, gyvena 5,5 mln. gyventojų, prognozuojama, kad iki 2027 m. Suomijoje bus apie 4 mln. e. pirkėjų.

„PHH Group“ Marketplace‘o vadovo Raimondo Žilėno teigimu, tarp svarbiausių kompanijos tikslų – užtikrinti stabilų e. prekyvietės darbą nuo pirmųjų starto Suomijoje minučių ir tvarią plėtrą. Todėl pardavėjai prie prekybos naujoje rinkoje bus prijungiami palaipsniui.

„Visų pirma prijungsime tuos pardavėjus, kurie jau turi prekybos mūsų Marketplace patirties: yra gerai susipažinę su prekybos procesais, perpratę sistemą ir, žinoma, yra pasiruošę prekybai Suomijoje – turi kokybiškus prekių aprašymus, vertimus, nuotraukas”, – sako R.Žilėnas.

Jis atkreipia dėmesį, kad Suomijos rinka pasižymi savo specifika, o pirkėjai – reiklumu. „Pirkėjams yra svarbūs išsamūs prekių aprašymai, ypač – techniniai parametrai, specifikacijos bei pažadų laikymasis. Pardavėjai turi išpildyti visus savo pažadus, tiek dėl pristatymo terminų, tiek dėl kokybės“, – teigia R.Žilėnas.

Šioje šalyje lūkesčių neatitikusios prekės greitai grąžinamos. „Suomiai yra turtingi, smalsūs, technologijas vartojantys ir prekių kokybę vertinantys šiaurės europiečiai, kurie dažniau renkasi premium segmento prekes nei likusi Europos dalis“, – sako R.Žilėnas.

Anot jo, užtikrinti sklandžią prekių logistiką ir greitą pristatymą Baltijos šalių pardavėjus įgalins paslauga „Fulfillment by Pigu“. „Konkurencinį pranašumą ir pardavimų augimą užtikrinančią paslaugą nuo pat savo starto Suomijoje siūlysime visiems prekybininkams“, – teigia R.Žilėnas. Suomijoje prekiausiantys pardavėjai turės galimybę naudotis ir savitarnos reklamos platforma „Martailer“.

Nuo 1962-ųjų veikianti Suomijos bendrovė „Hobby Hall“ savo veiklą pradėjo kaip užsakymų telefonu kompanija, prekiaujanti treniruokliais ir laisvalaikio prekėmis. Bendrovė, kuri iš e. parduotuvės transformuojama į Marketplace‘ą, internetu prekiauja jau 23 metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis