Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Pigu“ reklama apie nuolaidas kvepalams ir buitinei technikai galėjo suklaidinti vartotojus

Konkurencijos taryba, įtarusi, kad UAB „Pigu“ skleista informacija apie nuolaidas kvepalams ir buitinei technikai iki 80 proc. galėjo suklaidinti vartotojus, nutarė pradėti tyrimą dėl UAB „Pigu“ reklamos atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams, pranešė Taryba.
Kvepalai. „Pigu.lt“ nuotr.
Kvepalai. „Pigu.lt“ nuotr.

„Pigu“ vartotojams siūlė įsigyti dviejų skirtingų kategorijų prekių su nuolaidomis iki 80 proc., tačiau paaiškėjo, kad kvepalai su 80 proc. nuolaida akcijos metu buvo siūlomi tik vieni, o buitinei technikai aukščiausia taikyta nuolaida siekė tik 58 proc.

„Pigu” įvairių el. parduotuvėje parduodamų prekių reklama šiemet jau buvo pripažinta kaip pažeidžianti Reklamos įstatymo reikalavimus, o 2014 m. bendrovė dėl galimai klaidinančių panašaus pobūdžio reklamų buvo įspėta du kartus.

Tyrimo pradėjimas rodo, kad yra pagrindas įtarti galimą pažeidimą, tačiau tai dar nereiškia, kad toks pažeidimas egzistuoja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais