Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

„Pigu“ reklama apie nuolaidas kvepalams ir buitinei technikai galėjo suklaidinti vartotojus

Konkurencijos taryba, įtarusi, kad UAB „Pigu“ skleista informacija apie nuolaidas kvepalams ir buitinei technikai iki 80 proc. galėjo suklaidinti vartotojus, nutarė pradėti tyrimą dėl UAB „Pigu“ reklamos atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams, pranešė Taryba.
Kvepalai. „Pigu.lt“ nuotr.
Kvepalai. „Pigu.lt“ nuotr.

„Pigu“ vartotojams siūlė įsigyti dviejų skirtingų kategorijų prekių su nuolaidomis iki 80 proc., tačiau paaiškėjo, kad kvepalai su 80 proc. nuolaida akcijos metu buvo siūlomi tik vieni, o buitinei technikai aukščiausia taikyta nuolaida siekė tik 58 proc.

„Pigu” įvairių el. parduotuvėje parduodamų prekių reklama šiemet jau buvo pripažinta kaip pažeidžianti Reklamos įstatymo reikalavimus, o 2014 m. bendrovė dėl galimai klaidinančių panašaus pobūdžio reklamų buvo įspėta du kartus.

Tyrimo pradėjimas rodo, kad yra pagrindas įtarti galimą pažeidimą, tačiau tai dar nereiškia, kad toks pažeidimas egzistuoja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas