„Piletilevi group“ įsigijo bilietų platinimo bendrovę „Tiketa“

Tarptautinė bilietų platinimo ir renginių planavimo įmonių grupė „Piletilevi Group“, kuriai priklauso bilietų pardavimo bendrovė „Bilietai.lt“ (UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“), paskelbė baigusi Lietuvos bilietų pardavimo paslaugų teikėjo „Tiketa“ įsigijimą. Po sudėtingų metų, šis įsigijimas yra dar vienas žingsnis planuoto grupės paslaugų portfelio plėtros link. Kaip sutarta, sandorio vertė nebus skelbiama. Įsigijimą finansavo grupės akcininkai „EastCom Capital“ ir „Baltcap“ fondas, rašoma pranešime spaudai.
Eilės Panevėžyje
Eilės Panevėžyje / Tomo Markelevičiaus nuotr.
Temos: 2 Verslas Tiketa.lt

Įsigijusi ir sujungusi galimybes, „Piletilevi Group“ gerokai išplės ir sustiprins renginių organizatoriams savo teikiamas paslaugas, kokybiški renginiai bus lengviau pasiekiami, klientai ir partneriai bus kokybiškiau aptarnaujami.

„Piletilevi Group“ vadovas ir akcininkas Svenas Nuutmannas teigia, kad įmonių grupės tikslas yra paskatinti greitą renginių rinkos atsigavimą po „Covid-19“ pandemijos. Organizacijos, skaitmeninių galimybių stiprinimas bus tokio atsigavimo pagrindiniai elementai, kurie suteiks geresnę patirtį vartotojams, daugiau kokybiškų renginių ir vertingų naujovių.

„Mes sutelksime dėmesį į skaitmeninės rinkos plėtrą, kuri sukurs geriausiai vartotojų poreikiams pritaikytą platformą, prisidėsiančią prie kultūros plėtros ir skatinsiančią šios rinkos sektoriaus tvarumą. Be to, svarbu išlikti arti bilieto pirkėjų, užtikrinti aukštą saugumą, teikti modernias papildomas paslaugas ir nuolat gerinti vartotojų aptarnavimą. Per 3 metus į savo informacines technologijas investuosime daugiau nei 5 mln. eurų, o tai įmanoma tik suvienijus trijų Baltijos šalių rinkas ir pajėgumus“, – sako Svenas Nuutmannas.

Naujuoju „Piletilevi Group“ įmonių Lietuvoje vadovu yra skiriamas Ramūnas Šaučikovas.

„Vieningos skaitmeninės platformos ir rinkos plėtra popandeminiame pasaulyje sukurs daug galimybių vartotojams, rengėjams, renginių salėms, kultūros ir pramogų rinkos darbuotojams. Plėtodami mūsų bendrą platformą Baltijos šalyse, kursime partneriams patogią ir vartotojams draugišką savitarnos aplinką, integruosime kintančios kainodaros, rinkodaros ir pardavimų analizės galimybes bei kitas paslaugas, paremtas ilgamete „Piletilevi Group“ tarptautine patirtimi ir nuolatiniais rinkos tyrimais. Didelį dėmesį skirsime savo darbuotojų profesionalumui didinti, populiarinsime mūsų šalies kultūros renginius ir sales, kuriose jie vyks“, – komentavo Ramūnas Šaučikovas.

Įvykus teikiamų paslaugų sujungimui, visi bilietų pirkėjai ir renginių organizatoriai galės naudotis bendra vieninga skaitmenine platforma, kur pristatys renginius ar įsigys bilietus.

„Rengėjai galės lengviau pasiekti platesnę auditoriją ir visi vartotojai turės galimybę rasti sau tinkamą renginį vienoje platformoje“, – sakė Ramūnas Šaučikovas.

Organizatoriai bilietus į savo renginius galės platinti abiejose interneto svetainėse www.bilietai.lt ir www.tiketa.lt. , taip pasiekdami klientus abiejų bendrovių bilietų platinimo sistemose. Tai neabejotinai stipriai padidins renginių pasiekiamumą interneto svetainėse ir suteiks iki 100 proc. išaugsiančią naudą dėl pandemijos sunkius laikus išgyvenantiems renginių organizatoriams.

„Akivaizdu, kad Covid-19 pandemija sukrėtė renginių organizavimo ir bilietų pardavimo verslą, todėl, suprantama, rinkos dalyviai buvo priversti svarstyti visas strategines galimybes. „Tiketa“ savininkų sprendimas buvo verslą parduoti. Džiaugiuosi, kad mūsų klientai nestokojo ryžto ir finansų šį verslą įsigyti. Sandorį įgyvendinti padėjo ir tai, kad parduodamo verslo apyvarta neviršijo įstatyme nustatytų ribų, ir Konkurencijos tarybos leidimas nebuvo reikalingas“, – sakė pirkėjams atstovaujančios advokatų kontoros „Cobalt“ vadovaujantis partneris Irmantas Norkus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis