Pilietinės akcijos prieš „Maximą“ dalyvis M.Gailius: „Mūsų tauta yra labai akropolizuota“

Sekmadienį 13 val. Vilniaus „Akropolyje“ negausiai susirinkusi grupė jaunų žmonių pirko po vieną varžtą ir dovanojo juos praeiviams. Dovanoti varžtus buvo sumanyta išgirdus versiją, kad Rygoje „Maximos“ stogas buvo sutvirtintas netinkamais varžtais. Akcijos dalyvių buvo mažiau nei žurnalistų, o sausakimšo prekybos centro pirkėjai, greičiausiai, net nepastebėjo, kad vyksta kas nors neįprasto.
Akcijos prekybos centre akimirka
Akcijos prekybos centre akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Tai nebuvo gerai organizuota akcija. Ją sugalvojo keli žmonės, prie kurių prisijungiau ir aš. Jai surengti buvo skirtos vos dvi dienos. Dalis žmonių nespėjo atvykti – lietus, sekmadienis, mišios. Retai lankomės šiame prekybos centre, todėl kilo neaiškumų dėl akcijos vietos. Dalis dalyvių tiesiog paklydo“, – 15min.lt pasakojo vienas iš akcijos rengėjų Marijus Gailius.

Mūsų tauta yra labai akropolizuota. Užsimoti prieš tokią šventenybę kaip „Maxima“ yra labai kvaila arba labai drąsu, - sakė M.Gailius.

Nupirktus varžtus akcijos dalyviai padovanojo atsitiktiniams „Akropolio“ lankytojams. Tiesa, ne visi dovanas priėmė džiugiai.

„Žmonėms rūpi, bet jie ne visada susimąsto. Maloniai nustebau, kad ši akcija turėjo  poveikį. Žmonės priėmė mūsų dovanojamus varžtus ir susigėdo. Tai labai tinkama reakcija. Galbūt tai juos privertė pasverti, ar pirkti ten kur pigiau, ar įvertinti įmonės reputaciją ir kontekstą“, – sakė M.Gailius.

Akcijos dalyviai aiškino, kad dovanoti būtent varžtus sugalvojo išgirdę versiją, kad Rygoje „Maximos“ stogas buvo sutvirtintas netinkamais varžtais. Varžtas pasirinktas kaip netinkamos konstrukcijos ir sugriuvusio pastato simbolis.

Marijus Gailius
Marijus Gailius

„Mūsų tauta yra labai akropolizuota. Užsimoti prieš tokią šventenybę kaip „Maxima“ yra labai kvaila arba labai drąsu. Žinom, kad nepakeisim susiformavusių įpročių, bet simbolinį gestą padarėme“, – sakė pašnekovas.

M.Gailius teigė, jog ateityje į „Maximos“ parduotuves užsuks tik tada, jei neturės kito pasirinkimo: „Visada vengdavau šio tinklo. Dar nuo „Spindulio“ draugijos laikų. Vėliau buvo „LEO LT“. Šeimai perku kituose tinkluose, o į „Maximą“ užsukdavau tik tada, kai nebuvo pasirinkimo. Dabar tai daryti vengsiu dar labiau. Ir šiandien po šios akcijos einame su šeima pasveikinti močiutės. Tortą pirksime greta esančioje parduotuvėje, nors dėl to užtruksime kiek ilgiau.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis