Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Pirkėjai per Jonines iš vieno prekybos centrų tinklo nuperka 60 tonų šašlykų

Šiemet Joninių šventė, įsiterpusi viduryje savaitės, koregavo ne tik gyventojų, bet ir prekybininkų planus. Didelė dalis žmonių šventei apsipirko praėjusį savaitgalį, o išvakarėse į parduotuves važiavo pasyviau.
Šašlykai
Šašlykai / Fotolia nuotr.

„Šią dieną švenčiam labai gausiai, nes pas mus šeimoje daug Jonų:  pats esu Jonas, tėvas Jonas, taigi labai džiaugsmingai švenčiam tą dieną.  Į kainas nežiūrim – imam tai, kas patinka, nes taip būna vieną kartą per metus“, – pasakojo pirkėjas Jonas.

Prekybininkai sako, kad tie pirkėjai, kurie iš anksto ruošiasi švęsti Jonines, galbūt apsipirko jau praėjusį savaitgalį.

„Joninės yra viduryje savaitės, tad pardavimai įprasti, kaip ir kasdienę vasaros dieną. Galbūt labiau Jonines jaučiame ir žmonės daugiau perka, kai jos būna arčiau savaitgalio – penktadienį arba pirmadienį. Šiais metais beveik nejaučiame pokyčių“, – pasakojo UAB „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė.

Vis dėlto tie, kurie Jonines ketina paminėti, perka daugiau sveikesnio maisto. Pasak prekybininkų, žmonės perka daugiau žalių produktų ir gamina patys – visam maistui išleidžia apie 30 eurų. Jeigu perka alkoholio, prekių krepšelis brangsta.

„Krepšelis yra gana panašus, kaip ir praėjusiais metais: vyrauja daug daržovių, vaisių. (...) Taip pat, žinoma, perkama mėsa. Paskaičiavus, tai mūsų klientai vidutiniškai vien šašlyko nuperka apie 60 t.“, – sakė UAB „Maxima LT“ komunikacijos vadybininkė  Milda Januškevičienė.

Per Jonines išauga ir vaisvandenių pardavimai. Pernai vienas iš prekybos tinklų vien tik vandens pardavė beveik pusę tonos. Gausiai perka ir sezoninių vaisių – arbūzų, melionų ir nektarinų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos