Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pirkėjams vis dažniau apsiperkant internetu, H&M rengiasi uždaryti daugiau parduotuvių

Švedijos drabužių prekybos milžinė „Hennes & Mauritz“ (H&M) penktadienį pareiškė, kad pardavimai ketvirtąjį finansinių metų ketvirtį nepateisino lūkesčių, ir pranešė, jog uždarys daugiau parduotuvių, nes klientai vis labiau teikia pirmenybę apsipirkimui internetu.
Pirkėjai šluoja „Balmain x H&M“ kolekciją
H&M / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Pasak H&M vadovo Karlo Johano Perssono, H&M prekės ženklo „pardavimai internete ir kitų H&M grupei priklausančių prekių ženklų pardavimai toliau sėkmingai augo“, tačiau fizinėms parduotuvėms „buvo padarytas neigiamas poveikis, kurį lėmė vis dar sudėtinga padėtis rinkoje – mažmeninės prekybos sektoriuje tęsiantis pokyčiams, parduotuvėse lankosi vis mažiau pirkėjų“.

H&M pardavimai rugsėjo–lapkričio mėnesiais, palyginti su tuo pat laikotarpiu pernai, sumažėjo 4 proc. iki 50,4 mlrd. kronų (5 mlrd. eurų, be PVM). Pardavimai vietos valiutomis sumenko 2 procentais.

„Siekdama dar sparčiau reaguoti į greitai besikeičiantį pirkėjų elgesį, įmonė spartins vykdomą pertvarką, – pareiškė K.J.Personas. – Be kita ko, bus toliau integruojamos fizinės ir skaitmeninės parduotuvės. Taip pat bus aktyviau optimizuojamas H&M prekės ženklo parduotuvių portfelis – bus uždaroma daugiau parduotuvių, o atidaroma – mažiau.“

Grupė konkrečiai nenurodė, kiek parduotuvių bus uždaryta ir kur.

Rugpjūčio 31 dieną H&M grupė, kuriai, be H&M, priklauso ir kiti populiarūs prekių ženklai, kaip antai COS, „Monki“ ir „Weekday“, visame pasaulyje turėjo 4,553 tūkst. fizinių parduotuvių.

H&M akcijų kursas Stokholmo biržoje nuo sesijos pradžios krito daugiau kaip 15 proc. ir šis smukimas yra didžiausias per 16 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?