„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Pirmą kartą Lietuvoje – e.parduotuvių prekybos salonas be pardavėjų

„Verslios Lietuvos“ pagalbos verslui iniciatyva „Internete karantino nėra“ kviečia Lietuvos gamintojų ir kūrėjų e.parduotuves išbandyti naujo formato e.prekybos skatinimo būdą – pirkėjams prisistatyti laikiname Lietuvos e.parduotuvių prekybos salone (angl. „Showroom“), kuris įsikurs Kaune spalio 15-17 d. vyksiančioje parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Prekyba internetu
Prekyba internetu / 123RF.com nuotr.

„Pandemija lėmė mažmeninės prekybos pokyčius: fizinė prekyba kėlėsi į internetą, įsikūrė naujos e.parduotuvės, vartotojai pradėjo pirkti daugiau internetu, bet pagrindinis pirkėjų noras pačiupinėti prekę gyvai niekur nedingo, vartotojo įpročiai taip greitai nepasikeičia. Kaip rodo užsienio e.parduotuvių veikla ne tik pandemijos kontekste – niekas neatstos pirkėjo patirties, kurią jis gauna liesdamas, matydamas, užuosdamas ar net paragaudamas savo būsimą pirkinį.

Tai gali atstoti tik labai stipriai pažengusių e.parduotuvių sprendimai, vienas tokių – ekspozicinis prekių salonas, kuriame po e.parduotuvės lentynas pirkėjas gali naršyti gyvai, o internetu atlikti tik paskutinį veiksmą – pirkimą. Tai inovatyvus pardavimų sprendimas, kurį norime pristatyti pagalbos verslui iniciatyvos „Internete karantino nėra“ e.parduotuvėms kaip galimybę surasti naujus klientus ir padidinti pardavimus“, – dėsto Inga Juozapavičienė, „Verslios Lietuvos“ Verslumo departamento vadovė.

I.Juozapavičienės teigimu, didžiosios užsienio šalių e.parduotuvės gana plačiai naudoja e.parduotuvės salono (angl. „Showroom“) arba laikinai skirtingose lokacijose įkuriamos fizinės parduotuvės (angl. „Pop-up shop“) formatus. Tai daroma tam, kad pirkėjams pristatytų naujienas ir suteiktų galimybę iš arčiau susipažinti su prekėmis, bet paliekant galimybę įsigyti tik internetu. Lietuvos didžiosios e.parduotuvės taip pat vysto fizines prekybos vietas, kurios tarnauja kaip klientų konsultavimo, prekių atsiėmimo punktai bei atliepia pirkėjų poreikį prieš įsigyjant prekę ją pamatyti gyvai. Smulkaus ir vidutinio verslo e.parduotuvėms – tai papildomų investicijų reikalaujantis sprendimas, bet gyvai pirkėjams pristatyti prekes galima pasitelkiant dalyvavimą parodose ir mugėse, tik dar naujesniu formatu nei įprastai – be pardavėjų.

Erikas Piskunovas, parodos „Rinkis prekę lietuvišką“ organizatoriaus „Ekspozicijų centras“ vadovas, sako, kad parodų salės visada buvo populiarios tam tikrose verslo šakose, pvz., automobilių, baldų, kai pirkėjai prieš įsigydami pirkinį prieš tai jį apžiūri, išbando, patiria apsipirkimo momentą, nors iš karto savo pirkinio ir negauna. „Šiuo metu vis labiau populiarėjant e.prekybai šis modelis populiarėja ir šiame segmente, o dalyvavimas parodoje leidžia prisistatyti pirkėjams ir labiau išpopuliarinti savo e.prekybą. Džiaugiamės, kad tapome pagalbos verslui iniciatyvos „Internete karantino nėra“ partneriai ir tradicinėje parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ pristatome netradicinę erdvę – e.parduotuvių ekspoziciją be pardavėjų“, – sako E.Piskunovas.

Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ yra viena iš nedaugelio, kurių tradicijos nenutrūko net iššūkių pilnais 2020 metais. Šiais metais gyvam bendravimui stenduose ne tik sugrįžo didžioji dalis ilgamečių dalyvių, bet ir prisijungė naujų maisto, gėrimų, aprangos ir interjero aksesuarų prekių ženklų. Parodoje lankytojai galės tiesiogiai susipažinti su daugiau nei 200 šalies gamintojų.

Planuojama, kad specialioje e.parduotuvių ekspozicijoje „Internete karantino nėra“ galėtų prisistatyti 30 ir daugiau e.parduotuvių, kurių registracija jau prasidėjo ir truks iki spalio 1 d.

Išbandys inovatyvų sprendimą parduoti

Sprendimą prisistatyti el.parduotuvių ekspozicijoje „Internete karantino nėra“ jau priėmusios e.parduotuvės džiaugiasi galimybe išbandyti naują formatą ir išmokti naujų dalykų – leisti pirkėjui gyvai naršyti po e.parduotuvės lentyną ir sąveikauti su juo nuotoliniu būdu.

„Sprendimą dalyvauti tokiame nestandartiniame formate daugiausia, žinoma, lėmė pasaulinė pandemija. Konceptas labai patrauklus – leidžia inovatyviai ir saugiai sudalyvauti parodoje, o ir mokytis, kaip gaminiai gali patys save reprezentuoti. Tikime, kad linas nuo lietuvių neatsiejamas, tačiau galbūt žmonės yra pamiršę apie gerąsias lino savybes ir naudas. Esant progai, visada stengiamės tai žmonėms priminti, parodyti, kad linas, nors ir patobulėjęs, bet vis dar yra mūsų, lietuvių, paveldas, kurio toli ieškoti nereikia“, – sako bendrovės „Linas“ ir e.parduotuvės www.linodovanos.lt marketingo ir mažmeninės prekybos vadovė Gabija Urbonienė.

Kitos e.parduotuvės www.eliadress.com įkūrėja Indrė Urbonavičienė taip pat pristatys savo gaminių pavyzdžius, o e.parduotuvės lentynos įrengimas bendroje e.parduotuvių ekspozicijoje pasirodė geras sprendimas, nes visi drabužiai gaminami tik pagal išankstinį užsakymą. „Lietuvoje esu viena pirmųjų, kuriančių drabužius mergaitėms būtent iš aukščiausius ekologijos standartus atitinkančių audinių, sertifikuotų GOTS, taigi jie yra ne tik sveikesni, malonesni, bet ir draugiški aplinkai. Visi mūsų drabužėliai yra gaminami tik pagal išankstinį užsakymą, todėl dalyvaudama e.parduotuvių ekspozicijoje noriu ne tik pristatyti savo kuriamus drabužėlius, bet ir suteikti galimybę mūsų būsimiems klientams juos gyvai apžiūrėti, pačiupinėti, pajausti ekologiškų audinių švelnumą bei išskirtinumą“, – teigia I. Urbonavičienė.

E.parduotuvių ekspozicijoje „Internete karantino nėra“ parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ taip pat bus galima gyvai išvysti atsinaujinusio lietuviško prekės ženklo „Šilelis“ pristatomus projektorius ir juos įsigyti e.parduotuvėje www.silelis.com.

„Pandemijos metu mūsų įmonė pradėjo stiprinti e.komercijos pardavimo kanalus – silelis.com, minimu.eu, mysponge.eu. Viena iš sudėtingesnių mums kylančių užduočių yra produkto kokybės pateikimas virtualioje erdvėje. Manome, kad tai puikus naujas formatas, kuris padės daugeliui klientų, kurie matė mus internete pasižiūrėti į produktą gyvai, o užsisakyti internetu. Norime parodyti visiems, kad turime Lietuvoje kuo didžiuotis, nes išties mokame ir kuriame kokybišką produkciją, kuri turi pasisekimą ne tik vietinėje rinkoje, bet ir užsienyje. Esame dalyvavę daugybėje parodų visame pasaulyje, todėl visada malonu apsilankyti ir vietinėje“, – sako Aleksandras Antochinas, bendrovės „Sponge“ pardavimų projektų vadovas.

Pasak jo, šiuolaikinis pirkėjas yra labai savarankiškas, pats mėgsta susirasti informaciją, o atvykimas į fizinę vietą apžiūrėti prekės, kurią perka internetu, taip pat yra informacijos rinkimas lemiantis ketinimą pirkti.

E.parduotuvių registracija dalyvauti ekspozicijoje „Internete karantino nėra“ vyksta iki spalio 1 d.

„Verslios Lietuvos“ pirmojo karantino metu pristatyta pagalbos verslui iniciatyva „Internete karantino nėra“ jau vienija arti 1600 Lietuvos smulkaus ir vidurinio verslo e.parduotuvių, pristato e.komercijos kompetencijų stiprinimo turinį, skatina kurti ir tobulinti e.parduotuves, telkia specialius partnerių pasiūlymus sėkmingam e.komercijos vystymui, tarp kurių kartu su „Gera dovana“ sukurta Lietuvos e.parduotuvių dovanų kortelė, o šiuo metu su „Ekspozicijų centru“ pristatomas laikinas e.parduotuvių salonas (angl. „Showroom“) parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų