Pirmąją prekybos dieną – rūbų ir kosmetikos parduotuvėse pirkėjų antplūdis

Atlaisvinus dalį prekybos apribojimų ne maisto prekių parduotuvėms, pirkėjai pirmadienį pasuko į seniai lankytas parduotuves. Dėvėtų drabužių tinklas „Humana“ pirkėjams pasiūlė dideles nuolaidas, todėl prie parduotuvės nusidriekė pirkėjų eilės. Didelio klientų srauto sulaukė ir kosmetikos parduotuvės.
Vilniuje prie vėl atsidariusios parduotuvės „Humana“ rikiuojasi eilės
Vilniuje prie vėl atsidariusios parduotuvės „Humana“ rikiuojasi eilės / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Sušvelninus karantino reikalavimus ir leidus atsidaryti daliai ne maisto parduotuvių, pirmadienį duris atvėrė ir 31 „Humanos“ parduotuvė. Iš viso tinklas valdo daugiau nei 60 parduotuvių visoje Lietuvoje.

Nors „Humana“ karantino metu prekiavo ir internetu, dėvėtų drabužių tinklas pirmajai atidarymo dienai pasiūlė dideles nuolaidas – pirmas tris dienas prekės bus nukainotos 50 proc. Tai greičiausiai ir lėmė bent dalį gana nemažo pirkėjų srauto.

15min žiniomis, besibūriuojantys pirkėjai buvo pastebėti Vilniuje bent šalia dviejų parduotuvių Trakų ir Antakalnio gatvėse, taip pat Klaipėdoje.

Tikimės papildyti bendrovės komentaru.

Pirkėjai išsiilgo kosmetikos parduotuvių – kai kam tenka palaukti ir lauke

Eilės lauke formavosi ir prie kitų parduotuvių. 15min kalbintas UAB „Kosmelita“, valdančios kosmetikos prekybos tinklą „Eurokos“, prekybos direktorius Linas Apulskis sakė, kad pirmadienį atsidarė 38 tinklo parduotuvės iš 125.

„Mūsų parduotuvės nėra didelės, jos vidutiniškai užima 140–150 kvadratinių metrų, vienu metu pirkėjų gali būti labai nedaug, apie 4–6. Turime srautus riboti. Būna atvejų, kai tenka palaukti lauke“, – teigė pašnekovas.

Jis pridūrė, kad bent jau šiandien susidaro įspūdis, kad regionuose prekyba vyksta aktyviau nei didmiesčiuose – čia daugiau galimybių įsigyti prekių, kai regionuose, pašnekovo spėjimu, jų galėjo pritrūkti.

123RF.com nuotr./Kvepalai
123RF.com nuotr./Kvepalai

„Eurokos“ tinklas pirmąją dieną nedarė jokių trumpalaikių nuolaidų ir to daryti nesirengia. „Nenorime dirbtinai skatinti srauto didėjimo. Turime standartines – mėnesines ir savaitės nuolaidas. Sunku prognozuoti, kokį srautą turėsime visą savaitę – galbūt deficitas susikaupė, todėl pirmos kelios dienos gali būti aktyvesnės nei likusios“, – spėjo pašnekovas.

L.Apulskis teigė, kad nors susidomėjimas juntamas, fiziškai parduotuvės negali aptarnauti tiek žmonių, kiek įprastai, todėl savaitės rezultatai greičiausiai nepasieks standartinių prekybos savaičių apyvartų.

„Interneto apyvarta yra didesnė nei įprastinė, bet ji tikrai sudaro labai mažą dalį galimos arba buvusios praeitų metų apyvartos. Ji tikrai nekompensuoja šiuo laikotarpiu patiriamų sąnaudų ir neleidžia tikėtis uždarbio“, – sakė pašnekovas.

Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Grožio vakaro akimirka
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Grožio vakaro akimirka

Su panašia situacija susiduria ir kiti rinkos žaidėjai. Kosmetikos prekybos tinkle „Douglas“ įprastu režimu dirba tik dvi šalies parduotuvės – Vilniuje ir Panevėžyje. Paskambinus į sostinės centre įsikūrusią parduotuvę, atsiliepusi konsultantė atsiprašė, kad ilgai kalbėtis negali – net ir ribojant pirkėjų srautą, trims salėje dirbančioms konsultantėms darbo gerokai per daug.

Parduotuvės privalo laikytis griežtų reikalavimų

Daugelis šalies ne maisto prekių parduotuvių užsidarė lapkričio 14 d., kai buvo įvestas karantinas.

Vyriausybė nuo vasario 15 dienos, pirmadienio, leido atnaujinti veiklą ne maisto prekių parduotuvėms, kurių prekybos plotas neviršija 300 kv. m bei turi tiesioginį įėjimą iš lauko arba atskirą įėjimą, kuriuo naudojasi tik tos parduotuvės klientai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis