Pirmąjį pusmetį „Eleving Group“ pajamos pasiekė 90 mln. eurų

Tarptautinė finansinių technologijų ir automobilių finansavimo kompanija „Eleving Group“ (buvusi „Mogo Finance“), veiklą vykdanti ir Lietuvoje, per pirmąjį 2022 m. pusmetį pagerino visų pagrindinių savo verslo rodiklių rezultatus, o jų šešių mėnesių EBITDA siekia 32,3 mln. eurų. Pajamos išaugo iki 90 mln. eurų, kas yra 22,3 mln. eurų daugiau, lyginant atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Grynieji eurai
Grynieji eurai / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.
Temos: 2 Verslas Finansai

Per pusmetį „Eleving Group“ pakoreguotą EBITDA padidino 16,6 proc. iki 32,3 mln. eurų, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, kai jis sudarė 27,7 mln. eurų. Tuo tarpu grynasis pelnas per šį laikotarpį pasiekė 9,0 mln. eurų, lyginant su tuo pačiu 2021 m. laikotarpiu, kai jis buvo 7,7 mln. eurų.

Šešių mėnesių veiklos pajamos pasiekė 90 mln. eurų, t. y. 22,3 mln. eurų daugiau, palyginti su 67,7 mln. eurų atitinkamu laikotarpiu prieš metus. Nuomos ir lankstaus finansinio lizingo produktai sugeneravo 23,5 mln. eurų pajamų, o tai yra net 142,3 proc. daugiau, lyginant su 2021 m. pirmuoju pusmečiu ir 23,8 proc. daugiau nei per pirmąjį šių metų ketvirtį.

Pajamos iš tradicinio automobilių lizingo produktų sudarė 31,5 mln. eurų, kas yra 30,7 proc. daugiau, lyginant su praėjusių metų pirmojo pusmečio laikotarpiu, ir 5,9 proc. daugiau, lyginant su paskutiniu ketvirčiu. Be to, vartojimo paskolų segmentas uždirbo 31,0 mln. eurų, t. y. 8,8 proc. daugiau, palyginti su 2021 m. pirmuoju pusmečiu. Stabiliai auga ir paskolų portfelis, šiuo metu siekiantis 275,8 mln. eurų, kas yra 63,5 mln. eurų daugiau, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

Tarptautinės kompanijos „Eleving Group“ generalinio direktoriaus Modesto Sudniaus teigimu, nepaisant to, kad pasaulio finansų rinkose yra daug neapibrėžtumo, ir toliau pavyksta išlaikyti stabilius bei solidžius rezultatus.

„Tai rodo, kad mūsų taikomi verslo plėtros ir finansinių paslaugų sprendimai pasiteisino net ir esant nerimui pasaulio ir Europos finansų rinkose. Turėdami tai omenyje, esame atsargūs dėl įvairių geopolitinės ir pasaulinės ekonomikos lėtėjimo signalų tokių kaip infliacija, brangstančios energijos ištekliai, bendros nuotaikos ekonomikoje. Būtent todėl per ateinantį pusmetį laikysimės konservatyvios klientų vertinimo strategijos bei dar didesnį dėmesį skirsime procesų optimizavimui. Kalbant apie naujus projektus ir produktus, kompanija laikosi konservatyvesnio požiūrio ir daugumą jų pristabdo, sutelkdama visą dėmesį į esamus rinkas ir produktus“, – sako M.Sudnius.

Birželio mėnesį pasaulinė reitingų bendrovė „Fitch Ratings“ kompanijai „Eleving Group“ dar kartą patvirtino reitingą B – su stabilia perspektyva. Šis reitingavimas tik patvirtina, kad kompanijos strategija yra veiksminga net ir ekonominio neapibrėžtumo metu.

Tarptautinė kompaniją „Eleving Group“ sudaro finansinių technologijų ir automobilių finansavimo įmonės, veikiančios visame pasaulyje. 2012 m. Latvijoje įkurta kompanija pakeitė žmonių įpročius įsigyjant automobilius. Per pirmuosius veiklos metus ji išsiplėtė visose Baltijos šalyse, nuolat augo ir šiuo metu jau dirba 13 šalių. Grupės būstinė yra įsikūrusi Latvijoje, o padaliniai veikia Lietuvoje ir Estijoje, taip pat Vidurio, Rytų ir Pietryčių Europoje, Kaukaze, Centrinėje Azijoje ir Rytų Afrikoje. Dvejus metus iš eilės (2020, 2021 m.) kompanija patenka į „Financial Times“ 1000 greičiausiai augančių Europos įmonių sąrašą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų