M.Burba išplatintame pranešime teigia, kad sveikatos paslaugų rinka išgyvena lūžio momentą ir vis daugiau paslaugų keliasi į skaitmeninę erdvę.
„Šalia mūsų esantys pokyčiai bei ambicingi manodaktaras.lt tikslai ir paskatino mane imtis šio naujo iššūkio“, – pranešime sako M.Burba.
Iki šiol jis septynerius metus dirbo komunikacijos srityje, o pastaruosius trejus metus buvo atsakingas už „Lietuvos geležinkelių“ projekto „Vilnius Connect“ prekės ženklo įvaizdį ir komunikaciją, krovinių vežimo bendrovės „LTG Cargo“ komunikaciją.
M.Burba taip pat yra dirbęs bendrovėje „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO), naujienų agentūroje BNS.
Bendrovės „Mano daktaras“ kontrolinis akcijų paketas priklauso medijų ir skaitmeninio verslo bendrovei „Media bitės“. Balandį manodaktaras.lt pritraukė 260 tūkst. eurų investicijų. Naują akcijų emisiją įsigijo verslo akseleratorius „Tesonet“, „Viasana“, „Vinted“ įkūrėja Milda Mitkutė ir kiti.