„Kai uosto kanalo plotis siekė 125 metrus, laivai judėdavo viena kryptimi. Kai plaukia keltai į uostą ir iš uosto, būtina laivus užlaikyti, nes jie negali prasilenkti.
Laivybos kanalą pagilinę iki 14,5 metro ir paplatinę iki 150 metrų planuojame įvesti dvipusį eismą, kad tuo metu, kai, pavyzdžiui, keltai įplaukia ir išplaukia, kiti laivai irgi galėtų judėti laivybos kanalu.
Tai padidins laivų apsisukimo uoste spartą“, – sakė spalį paskirtas naujasis uosto kapitonas Adomas Alekna.
Uosto direkcijos atstovai pabrėžia, jog dvipusis eismas uoste visada egzistavo, tačiau didesnių parametrų laivai prasilenkti negalėdavo, kadangi uostas buvo nepakankamai platus ir gilus.
Uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas pažymi, kad dvipusis didžiųjų laivų eismas svarbus ne tik navigacijos, bet apskritai uosto konkurencingumo požiūriu.
Planuojama, jog dvipusis eismas didiesiems laivams uoste bus taikomas nuo kitų metų pavasario.