Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Playboy“ ieškos naujo savininko

Savininkai svarsto apie „Playboy Enterprises“ pardavimą, CNN cituoja įmonės generalinį direktorių Scottą Flandersą. 
Raquel Pomplun ant „Playboy“ viršelio
Raquel Pomplun ant „Playboy“ viršelio / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Kompanija yra vertinama maždaug 500 mln. dolerių. Ketinama parduoti „Playboy“ tinklapį, žurnalą, rūmus, licencijas ir kitus verslo elementus.

Direktoriaus teigimu, mintis parduoti visą kompaniją kilo svarstant galimybę parduoti „Playboy“ rūmus.

Sausį kompanija paskelbė apie rūmų pardavimą už maždaug 200 mln. dolerių. Tačiau pirkėjui yra keliamas reikalavimas leisti „Playboy“ įkūrėjui Hugh Hefneriui ten gyventi iki gyvenimo pabaigos. Rūmų iki šiol parduoti nepavyko.

Tęsiantis deryboms dėl rūmų pardavimo, „Playboy“ pakeitė bendradarbiavimo sąlygas su Los Andžele įsikūrusia investicine bendrove „Moelis & Company“, kuri pasiteiravo, ar galėtų būti parduota visa bendrovė.

S.Flanderso teigimu, pirkimu domisi tiek vietos, tiek tarptautiniai investuotojai, tačiau konkretūs įmonių pavadinimai nėra įvardijami.

Anksčiau S.Flandersas yra teigęs, kad „Playboy“ yra prekės ženklo ambasadorius, nors pelno ir negauna.

Mėnesio tiražas yra nukritęs iki 800 tūkst., kai geriausiais laikais per mėnesį būdavo išleidžiama 5 mln. žurnalo vienetų.

Neseniai „Playboy“ paskelbė apie tai, kad žurnalai nuo šiol bus be erotinių fotografijų. Direktoriaus teigimu, reklamdaviai jau prisitaikė prie permainų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos