Kompanija yra vertinama maždaug 500 mln. dolerių. Ketinama parduoti „Playboy“ tinklapį, žurnalą, rūmus, licencijas ir kitus verslo elementus.
Direktoriaus teigimu, mintis parduoti visą kompaniją kilo svarstant galimybę parduoti „Playboy“ rūmus.
Sausį kompanija paskelbė apie rūmų pardavimą už maždaug 200 mln. dolerių. Tačiau pirkėjui yra keliamas reikalavimas leisti „Playboy“ įkūrėjui Hugh Hefneriui ten gyventi iki gyvenimo pabaigos. Rūmų iki šiol parduoti nepavyko.
Tęsiantis deryboms dėl rūmų pardavimo, „Playboy“ pakeitė bendradarbiavimo sąlygas su Los Andžele įsikūrusia investicine bendrove „Moelis & Company“, kuri pasiteiravo, ar galėtų būti parduota visa bendrovė.
S.Flanderso teigimu, pirkimu domisi tiek vietos, tiek tarptautiniai investuotojai, tačiau konkretūs įmonių pavadinimai nėra įvardijami.
Anksčiau S.Flandersas yra teigęs, kad „Playboy“ yra prekės ženklo ambasadorius, nors pelno ir negauna.
Mėnesio tiražas yra nukritęs iki 800 tūkst., kai geriausiais laikais per mėnesį būdavo išleidžiama 5 mln. žurnalo vienetų.
Neseniai „Playboy“ paskelbė apie tai, kad žurnalai nuo šiol bus be erotinių fotografijų. Direktoriaus teigimu, reklamdaviai jau prisitaikė prie permainų.