Nors pandemija turėjo didžiulį neigiamą poveikį daugeliui pramonės šakų, žaidimų sektorius buvo vienas iš nedaugelio, patyrusių precedento neturintį augimą.
Japonijos technologijų milžinė teigė, kad grynasis pelnas balandžio–gruodžio mėnesiais šoktelėjo 87 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, iki 1,1 trln. jenų (10 mlrd. JAV dolerių).
Geri rezultatai paskatino įmonę pagerinti visų metų pardavimų ir pelno prognozes, remiantis „didesniais nei tikėtasi pardavimais visuose segmentuose, išskyrus filmų segmentą“, rašoma pranešime.
Prognozuojama, kad visų metų pardavimai sieks 8,8 trln. jenų, palyginti su spalio mėnesio prognozėje numatytais 8,5 trln. jenų.
„Sony“ padidino savo grynojo pelno prognozę iki rekordinių 1,1 trln. jenų einamaisiais finansiniais metais, kurie baigsis kovo mėnesį, palyginti su ankstesne 800 mlrd. jenų prognoze.
Itin laukta konsolė „PlayStation 5“ konsolė parduotuvių lentynose pasirodė lapkričio mėnesį, stodama į kovą su naująja varžovės iš JAV „Microsoft“ konsole „Xbox“ didžiųjų metų švenčių laikotarpiu.
„PlayStation 5“ pardavimai iki gruodžio pabaigos siekė 4,5 mln. vienetų, o iki kovo pabaigos „Sony“ tikisi parduoti 7,6 mln. konsolės vienetų ir viršyti „PlayStation 4“ pardavimų rodiklius.
Be žaidimų sektoriaus, gerus „Sony“ veiklos rezultatus lėmė ir geri vaizdo jutiklių – svarbių telefonų kamerų dalių, naudojamų ir „Apple“ bei „Huawei“ modeliuose, – pardavimai.
„Sony“ animacijos padalinys „Aniplex“ taip pat surinko rekordines pajamas iš animė epo „Demon Slayer“, kuris gruodį tapo visų laikų populiariausiu filmu Japonijoje.
„Sony“ akcijos, svyruojančios ties maždaug dviejų dešimtmečių aukštumų riba, per pastaruosius 12 mėnesių pabrango apie 40 procentų.